"Bu doğru değil."

Çeviri:Das ist nicht richtig.

July 30, 2016

5 Yorum


Umut502667

Das ist nicht genau. Aynı anlama gelir mi?

August 31, 2016

nazlipolat.1

Bir şey sorayım. İki yıl geçmiş üstünden uygulama işe yarıyor mu?

August 27, 2019

busra_c

Doğru'nun bu uygulamadaki kelime anlamında "wahr" yok.

July 30, 2016

batuhancan27

Das ist falsch nesi yanlış

December 11, 2016

Yunus_Bozkurt

anlatılmak istenen aynı olabilir ama, sen dik öğrenmeye çalıştığın için sana sorulanı cevaplamalısın. (Bence) bu yanlış bu doğru değil suralan soru cevabı uyuşmuyor.

September 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.