1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want tomato soup."

"I want tomato soup."

Fordítás:Paradicsomlevest akarok.

February 4, 2014

16 hozzászólás


nagynenora

az nem jó, hogy "szeretnék paradicsomlevest" ?


radnaitomi

Akár jó is lehet, a lényeg ugyanaz.

Az a tippem, hogy szeretné érzékeltetni a fokozatbeli külnbséget is:

  • I want = akarok

  • I would like = szeretnék

Emiatt esetleg jó is, hogy nem fogadja el.


mkubovics

A patadicsomlevest kérek mondattal mi a baj?


Kincskereso

én is ezt szeretném tudni, beküldtem hibának, főleg, mert a kérek is benne volt a fordítás-ablakocskában


MagyarOd

Pata! Bocs...


noncsi99

nagynenora -Majdnem jó amit írtál, mert ez a helyes megoldás amit nálam is elfogadott:"szeretnék egy paradicsomlevest." Bár én sem értem, hogy mért kell oda az EGY amikor a mondatban nincs is A.


WolfSimon

miért annak van értelme hogy: akarok paradicsomlevest?


ViktriaJak2

oooooo nem mind1:kérek egy paradicsomlevest--ezt kéri mert kedves ,,,,,:Paradicsomlevest akarok--ezt külföldön nem mondanám az étteremben szóval csak óvatosan: csókolom


ReszEszti

Nekem epfogadta hogy paradicsomlevest szeretnék


mindenbolkettot

Paradicsomlevest kerek .... Igy jo :D


MagyarOd

Paradicsom leves szeretnék. Sajnos egy db t lemaradt és sajnos paradicsomleves helyett "paradicsom leves"-t nem fogad el, pedig ez nem angol hiba, henem magyar helyesírási hiba!


rozsa1212

A "Paradicsomos levest akarok." miért nem jó? Szerintem fordításban megállja helyét, de lehet én gondolom rosszul.


meszlenyi74

Érdekes, hogy nem fogadja el a kérek szót, viszont ugyanebben a feladat sorban a 'John wants a strawberry' példa mondat fordításánál a John kér egy epret megoldás a jó. Akkor itt miért nem helyes a kérek?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.