"Iwanttomatosoup."

Fordítás:Paradicsomlevest akarok.

4 éve

15 hozzászólás


nagynenora

az nem jó, hogy "szeretnék paradicsomlevest" ?

4 éve

radnaitomi

Akár jó is lehet, a lényeg ugyanaz.

Az a tippem, hogy szeretné érzékeltetni a fokozatbeli külnbséget is:

  • I want = akarok

  • I would like = szeretnék

Emiatt esetleg jó is, hogy nem fogadja el.

4 éve

Harold69.uk

nekem elfogadta

4 éve

mkubovics

A patadicsomlevest kérek mondattal mi a baj?

4 éve

Kincskereso

én is ezt szeretném tudni, beküldtem hibának, főleg, mert a kérek is benne volt a fordítás-ablakocskában

4 éve

Nauszika-Nausz21

Mert a want=akarok :)

4 éve

MagyarOd

Pata! Bocs...

2 éve

noncsi99

nagynenora -Majdnem jó amit írtál, mert ez a helyes megoldás amit nálam is elfogadott:"szeretnék egy paradicsomlevest." Bár én sem értem, hogy mért kell oda az EGY amikor a mondatban nincs is A.

4 éve

WolfSimon

miért annak van értelme hogy: akarok paradicsomlevest?

4 éve

ViktriaJak2

oooooo nem mind1:kérek egy paradicsomlevest--ezt kéri mert kedves ,,,,,:Paradicsomlevest akarok--ezt külföldön nem mondanám az étteremben szóval csak óvatosan: csókolom

3 éve

ReszEszti

Nekem epfogadta hogy paradicsomlevest szeretnék

3 éve

mindenbolkettot

Paradicsomlevest kerek .... Igy jo :D

2 éve

MagyarOd

Paradicsom leves szeretnék. Sajnos egy db t lemaradt és sajnos paradicsomleves helyett "paradicsom leves"-t nem fogad el, pedig ez nem angol hiba, henem magyar helyesírási hiba!

2 éve

rozsa1212

A "Paradicsomos levest akarok." miért nem jó? Szerintem fordításban megállja helyét, de lehet én gondolom rosszul.

1 éve

thebeast77882

ugyanez

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.