"We are siblings."

Fordítás:Testvérek vagyunk.

February 4, 2014

12 hozzászólás


Petmaestro

"radnaitomi" a mi kis külön tanárunk, vagy korepetítörünk! :)

December 5, 2014

N-Dee

Sosem hallottam még.. sisters, brothers, de siblings?!

February 4, 2014

radnaitomi

sister = lánytestvér,

brother = fiútestvér,

sibling = testvér (akár lány, akár fiú), és amúgy egy hivatalosabb forma. (kb, mint a férj, feleség szavakkal szemben a kicsit hivatalosabb 'házastárs')

Amúgy meg ha én fiú vagyok, és egy húgom van, akkor nem mondhatom magunkról, hogy 'we are brothers', hiszen ő nem 'brother', és azt sem, hogy 'we are sisters', mert én meg nem vagyok 'sister'. Ilyenkor muszáj a 'we are siblings' verziót használni. (Esetleg mondhatjuk azt, hogy 'we are brother and sister' :))

February 4, 2014

N-Dee

Jogos :) Nem baj, ma is tanultam valamit!:) Köszi a gyors reagálást!

February 4, 2014

radnaitomi

Igazán nincs mit! :)

February 4, 2014

KornelKalmar

Köszönöm ez nagyon hasznos tanács!

August 10, 2015

IstvanBeke

Ezt én sem tudtam. Ismét tanultam valami újat. Thanks

April 12, 2014

FazekasZsanett

Thank you

August 6, 2014

csAnita1

Szia "radnaitomi" ! Te teszed átláthatóvá és érthetővé a nyelvtant . Sajnos nem mindig vagy jelen .:-) De jó , hogy vagy Nekünk !:-)

January 5, 2019

Steka1

Koszonom!

October 2, 2017

AdentGuard13

Tesó =testvért jelent

June 10, 2019

AdentGuard13

Nem fogatta el a tesó szót

June 10, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.