A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Te könyvet olvasol, én pedig az újságot olvasom."

Fordítás:You read a book and I read the newspaper.

4 éve

6 hozzászólás


Darc1na

Most ez nem folyamatos időben van?

4 éve

Laszlo86

Nem mert meg állapítás, és ezért egyszerű jelen idő. remélem tudtam segíteni. :)

4 éve

tusarok

a 'the book'az könyvet jelent és az 'a book ' egy könyvet vagy nem ?

4 éve

YesIamKrisz

Nem "egy könyvet" olvasol, szóval nem értem minek az "a"

4 éve

NinaPapp

Mert a megszámlálható főneveknél ki kell tenni.

4 éve

Fruzsina978031

Igaz

9 hónapja