1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ihre Haare sind sonst schwar…

"Ihre Haare sind sonst schwarz."

Çeviri:Saçları yoksa siyah.

July 30, 2016

11 Yorum


kamilfirti

"Yoksa saçları siyah" ilk anda pek mantıklı gelmiyor. Bir hikâyenin parçası olarak düşünelim.

  • Bu kızın saçları siyah değil miydi?
  • Evet siyahtı fakat boyatmış; yoksa saçları siyah (Ihre Haare sind sonst schwarz).

TulayKansu

Türkçesi anlamsız olmuş. Aslında saçları siyahtır daha iyi. Bu cümle kaldırılabilir.


Tolgazorba

Ne sacma bir örnek


humetin

Anlamı : Aslında onun saçları siyah(tır)


Doga968655

Sacma bir cumle kaldirilabilir


humetin

Yoksa ONUN saçları siyah. - Yoksa saçları siyahtır.


mumcu_84

Onun saclari aksine/aslinda siyahtir.


MustafaAyd63615

1-"Saçları" onun saçları olarak da anlaşılabilir Türkçede. 2-"Saçları yoksa siyah mı?" diye bir kullanım olabilir ama "Saçları yoksa siyah" mantıksız bir cümle. 3-"Ayrıca onların saçları siyahtır" denilirse, daha mantıklı bir cümle olur. Ayırt edici bir özellikleri anlatılmış olur.


Doga968655

Vas ist das.?


blackJ4g

"Yoksa saçları siyahtır" kabul edilmeli "Otherwise, her hair is black"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.