"Ihre Haare sind sonst schwarz."

Çeviri:Saçları yoksa siyah.

July 30, 2016

6 Yorum


kamilfirti

"Yoksa saçları siyah" ilk anda pek mantıklı gelmiyor. Bir hikâyenin parçası olarak düşünelim.

  • Bu kızın saçları siyah değil miydi?
  • Evet siyahtı fakat boyatmış; yoksa saçları siyah (Ihre Haare sind sonst schwarz).
July 30, 2016

humetin

Anlamı : Aslında onun saçları siyah(tır)

December 18, 2018

Tolgazorba

Ne sacma bir örnek

April 2, 2019

humetin

Yoksa ONUN saçları siyah. - Yoksa saçları siyahtır.

December 26, 2017

mumcu_84

Onun saclari aksine/aslinda siyahtir.

March 26, 2019

MustafaAyd63615

1-"Saçları" onun saçları olarak da anlaşılabilir Türkçede. 2-"Saçları yoksa siyah mı?" diye bir kullanım olabilir ama "Saçları yoksa siyah" mantıksız bir cümle. 3-"Ayrıca onların saçları siyahtır" denilirse, daha mantıklı bir cümle olur. Ayırt edici bir özellikleri anlatılmış olur.

May 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.