"The meal was including the wine."

Fordítás:Az étkezésbe beletartozott a bor.

February 4, 2014

24 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


IldikKnop

Az is opcionális a fordításban... mi a baj akövetkezővel: Az étkezésbe beletartozott a bor.


novak85

Is nem kötelező,nem szerepelt a too kifejezés,ez hibás.


BernadettH1

Erdekes,ha en irom igy,hogy az etkezesbe a bor is beletartozott nem fogadja el csak is nelkul. Ha is nelkul irom, elfogadja,viszont masik forditaskent beirja ugyanezt a mondatot,csak is-el! Kiborit!


jokutine

magában foglalta nem jó?


szivoskati

de igen, elfogadja


ZoltanIzsa

Szó szerinti fordításban nem kell bele az "is", de szerintem is szebb úgy.


johalasz46

is + ing-es ige ! = épp most történik a cselekvés !!! - 2022.01.


PterTth2

A hangfelvetelen nem hallatszik hogy is vagy was! Sokadik ilyen.


johalasz46

Még mindig hasonló! Figyelnünk kell jobban.- 2022.01.


[törölt felhasználó]

    Gazdag a magyar nyelv s az angol nem ismerí fel.


DavidZahum

    az étkezés bort is tartalmazott - NEM fogadja el! Wááááááááá!!!!


miklos44

    A "Az étkezésbe bele értették a bort." miért nem jó. A "beleértődött" az miért elfogadhatóbb?


miklos44

    A "Az étkezésbe bele értették a bort." miért nem jó. A "beleértődött" az miért elfogadhatóbb?


rolkabolka

    Az etkezeshez tartozott a bor....... Nem joooo


la1260

    "A bor beletartozott a étkezésbe" miért nem jó (máskor egy betű eltérést elfogad, mint elírást)?


Tibor687133

    Az étkezésbe az in the meal!!!! Is meg nincs a mondatban!!!


JoeSzab

    Az étkezés tartalmazta a bort!


obszidian

    Ki beszél így magyarul?


NemesiLszl

    "Az érkezés bort is tartalmazott". Miért nem jó?! Nem érthető talán? !Ennyi szabadsága kell, hogy legyen az embernek a szöveg forditásához! Ha egyszer ugyanazt jelenti!


NemesiLszl

    Az étkezés bort is tartalmazott. Ez miért nem jó??!! A beletartozik pontosan azt jelenti, hogy tartalmaz!!! Vagy nem érthető úgy?


NemesiLszl

    Az étkezés bort is tartalmazott. Ez ugyanaz!!!


antalbozsi

    Az étkezésben benne volt a bor. Ez ugyanazt jelenti. Miért nem jó?


Blasko_Zsofia

    ,,Az étkezés bort tartalmazott." FOGADD EL! 2022.01.18.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.