"I return."

Fordítás:Visszatérek.

February 4, 2014

9 hozzászólás


N-Dee

Terminator :D

February 4, 2014

Csaba666

"Asztalra vissza, bébi!"

February 18, 2014

PterGyrks

I'll be back... :-)

February 20, 2014

senorana

a visszaadom-ot is felhozza helyes fordításnak, ha rámegyek a szóra, csak megoldásként nem fogadja el, ezt miért csinálja?

July 31, 2014

AlbertZsuzsa

Gondolom azért mert meg kellene jelölni a tárgyat is.

December 13, 2014

senorana

de itt még az sincs feltüntetve :-D

December 15, 2014

Tamas51

Fel van tüntetve mögötte zárójelben. visszaad(vmit) I return it.=Visszaadom. (azt) I return your pen.= Visszaadom a tollad. Én így gondolom. Az it nélkül csak visszatérést jelenthet.

March 4, 2016

Hanti01

A Visszaadom miért nem jó?

September 9, 2017

LightmanHUN

Mert nincsen tárgy a mondatban.

September 9, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.