A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I return."

Fordítás:Visszatérek.

4 éve

25 hozzászólás


N-Dee

Terminator :D

4 éve

Csaba666

"Asztalra vissza, bébi!"

4 éve

PterGyrks

I'll be back... :-)

4 éve

GaborAttila

Itt a terminator pont

4 éve

senorana

a visszaadom-ot is felhozza helyes fordításnak, ha rámegyek a szóra, csak megoldásként nem fogadja el, ezt miért csinálja?

4 éve

AlbertZsuzsa

Gondolom azért mert meg kellene jelölni a tárgyat is.

3 éve

senorana

de itt még az sincs feltüntetve :-D

3 éve

Tamas51

Fel van tüntetve mögötte zárójelben. visszaad(vmit) I return it.=Visszaadom. (azt) I return your pen.= Visszaadom a tollad. Én így gondolom. Az it nélkül csak visszatérést jelenthet.

2 éve

Hanti01

A Visszaadom miért nem jó?

1 éve

LightmanHUN

Mert nincsen tárgy a mondatban.

1 éve

HUNZaki

ajbibekk :D

4 éve

en_vagyok

visszafordulok? mondjuk a hegyi túrán

2 éve

LightmanHUN

Az turn back, nem return.

2 éve

en_vagyok

Nem a hátra fordulokra gondoltam, hogy ki jön mögöttem, hanem hogy elég volt, visszafordulok, és visszamegyek...

2 éve

Kenermester1

ja meg ha külföldre mész akkor tanácsos "retour" jegyet venni,hogy aztán ott ne ragadjál

1 éve

Korondyolga

a kérdés nem ez?

1 éve

Kenermester1

bocs

1 éve

Korondyolga

visszaadom....ez nem tőkélates? MIÉRT

1 éve

LightmanHUN

Mert nincsen tárgy a mondatban.

1 éve

Spenotcsiga

A "megfordulok" miért nem jó?

3 éve

heinzelman4

Mert úú... Mert az teljesen más az angolban

1 éve

LightmanHUN

Mert egyáltalán nem azt jelenti. A 'megfordulok' az 'I turn around', esetleg még az 'I turn' is elfogadható erre.

3 éve

Adam0928

Visszatértem! (terminator/felaldozhatók

3 éve

Theesy

Visszatértem miért nem jó?

4 éve

balazsnoe

Mert az múlt időben van, ez pedig jelen idő.

4 éve