A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I return."

Fordítás:Visszatérek.

4 éve

10 hozzászólás


N-Dee

Terminator :D

4 éve

Csaba666

"Asztalra vissza, bébi!"

4 éve

PterGyrks

I'll be back... :-)

4 éve

GaborAttila

Itt a terminator pont

4 éve

senorana

a visszaadom-ot is felhozza helyes fordításnak, ha rámegyek a szóra, csak megoldásként nem fogadja el, ezt miért csinálja?

4 éve

AlbertZsuzsa

Gondolom azért mert meg kellene jelölni a tárgyat is.

3 éve

senorana

de itt még az sincs feltüntetve :-D

3 éve

Tamas51

Fel van tüntetve mögötte zárójelben. visszaad(vmit) I return it.=Visszaadom. (azt) I return your pen.= Visszaadom a tollad. Én így gondolom. Az it nélkül csak visszatérést jelenthet.

2 éve

Hanti01

A Visszaadom miért nem jó?

11 hónapja

LightmanHUN

Mert nincsen tárgy a mondatban.

11 hónapja