"How are our two boys?"

Fordítás:Hogy van a két fiunk?

4 éve

6 hozzászólás


N-Dee

Az nem jó, hogy "Hogy vannak a fiaink?"

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

abban nincs benne hogy ketto

4 éve

dora910411

annyira tudtam....hogy vannak a mi két fiaink helyett bocs hogy van a mi két fiunk- at írtam...vágom are de attól még hülyeség!!! Elfogadhatná!!!

4 éve

aptg.gabi

szerintem jelentsd!

4 éve

Frank_Anthony

Hogy van a kettő fiúnk? Nem bánnám, ha így átállítanák a programot, mert igazán helyesen így lenne a válasz.

4 éve

vasvariistvan

Jobb a két fiunk.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.