"I eat the apple."

Fordítás:Megeszem az almát.

4 éve

8 hozzászólás


KovcsIstvn

Almat eszem

4 éve

Viki714

Ok

4 éve

ZoltnTth16

Aza baj h nagyon is preciz.holott gyakorlatban megsem mutatkozik..itt meg nem fogadja el...

4 éve

Bogi20021222

Az en almat eszem az miert nem jo????????

4 éve

tatarmihaly

Mert benne van a "the" kötőszó. Ha "Én almát eszek" akkor "I eat an apple"!

4 éve

FrancoLing

Amúgy ha ilyen szőrszálhasogatók akarunk lenni akkor ez "Az almát szoktam enni" Simple Present. Az almát eszemet lehet folyamatosra is mondani "I'm eating apple"

5 hónapja

JuditSzknL

mind a két módon ugyanazt jelenti

1 hónapja

zerakiscsillag

OjbmojjoinnnkkjijnjkksIbyynmJbynI i sshát iaahpihkohjsjsiiyyjyjyihsuddjdhhdgzddhdbeudzdzzddzdhdhhdhhduddshdduhshshyhhsushhybybyjushyhxjjixxjddjxjjddjdjjdjdhdhdnnndbyxxbbxhnx

4 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.