A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Azok az ő fiai?"

Fordítás:Are they her sons?

4 éve

24 hozzászólás


Sanyiapa

Úgy tudom, hogy családi kapcsolatok esetén nem használjuk a boy szót a fiúra, hanem a son a helyes. A boy egyszerűen csak annyit jelent, hogy egy srác, egy fiatal pasi. Ugyanígy a girl szót sem használjuk a lány megjelölésére, hiszen az kb. annyit jelentene, hogy a csajom, és nem a lányom.

4 éve

Attila44

Elvis Presley mégis énekelte azt hogy "My boy".:) Akkor hogy is van ez? :)

4 éve

Sanyiapa

Az alkotói szabadság végtelen!

4 éve

KelemenKis

Are they his sons?

4 éve

wallnermoni

szerintem is jó lenne az "Are they his sons?"

4 éve

kazsuli

nekem már elfogadta /2014.febr. 16./ az "are they her sons"-t

4 éve

zszsika

A boy az fiú és nem valakinek a fia.

4 éve

noszi

a longman említi a son jelentést is, idézet belőle:
..... a son: --I love my boys, but I'd like to have a girl too.//
--How old is your little boy (=young son) ?//

4 éve

kazsuli

Jelentettem a "hiba jelentése" gombbal. Kíváncsian várom magyarázatukat.

4 éve

chrisbross

Kaptál már valaha választ a hibabejelentésedre?! Én még sose... Mindegy, de ha jogos javítsák! :-)

4 éve

kazsuli

Sajnos még egyszer sem. Pedig már két hete szorgalmasan írogatok nekik. Legalább 15-20 hibát találtam. Lehet, hogy csak időnként foglalkoznak egy-egy nyelvvel. Addig gyűjtik a bejelentéseket. Pedig az utánunk következőknek sokat segíthetne. Kevesebbet bosszankodnának. Addig is mindent bele!

4 éve

bohocc

Nekem többször is visszajeleztek már, hogy elfogadták a javaslatomat. Biztos hamarosan a tieitekre is sor kerül.:)

4 éve

puskaskati

Nekem már jeleztek vissza, hogy elfogadták a javaslatomat, illetve többször tapasztaltam, hogy amit kifogásoltatok korábban, nálam már jó volt.

4 éve

mixer82

they helyett those-t írtam az az azok megfelelője

4 éve

Varga_Eszter

Szerintem is jó a sons.

4 éve

Varga_Eszter

Szerintem is jó a sons.

4 éve

MVDN1

Are they his boys? A fiú a boy nem a fia. Nem?

4 éve

Leving

hoops :)

4 éve

MezeiAnna

Csatlakozom a többiekhez, szerintem sem boy, ha valaki fiúgyerekéről van szó

4 éve

Milga

Miért jó itt a boy is, amikor máshol daughter helyett girl-t írtam és azt bejelentés után se fogadták el, mert hogy az nem rokoni kapcsolat?

4 éve

noszi

azért az jelent valamit ha a 3 (azaz három) szótár is (többek között) azt írja hogy boy: son, girl: daughter. (Cambridge Advanced Learner's Dictionary, Oxford Advanced Learner's Dictionary, Longman Dictionary of Contemporary English) a duolingo nem egy "végső megoldás"! tessenek felrakni a gépre az említett szótárakat. en linuxot használok (már vagy 15 éve :)) a stardict nevű program "alá" beszerezhetőek az említett szótárak, gondolom a másik rendszert használó többség számára is megoldható. ncs

4 éve

FruzsiAnna

A 'his' is is lehetne, nem? Az apámnak is lehetek a fia! :(((

4 éve

CzHun
CzHun

Alapvetően a boy/girl nem jelent son/daughter-t. Tény, hogy szlengben, vagy bizalmas körülmények között használják úgy is, de normál körülmények között különbséget tesznek a két jelentés között. Én legalábbis ezt tapasztaltam.

2 hónapja