"Die Katzen trinken Milch."

Çeviri:Kediler süt içiyor.

2 yıl önce

8 Yorum


Ebru570788

İçmek anlamındaysa trinken,yemek anlamiydaysa fressen (hayvanlarda)diye biliyorum.

1 yıl önce

emreyil219

Akkusativ de i hali sütü olmuyor mu

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Burda genel anlamda kullanılmış. İçilen süt belli bir süt değil. Tüm kediler süt içer gibi düşün

6 ay önce

Aya80972

Trinken hem insanlar hem hayvanlar için mi kullanılıyor

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayvanlar için "saufen" de kullanılabiliyordu sanırım ama "trinken" de olur.

2 yıl önce

xxyong

Die Katzen yerine sadece Katzen denebilirmi?

1 yıl önce

qwertydeneme1212

serine göre. burada belirtilen birsey var. o yüzden artikel yani die kullanilmali. mesela kediler süt icer kelimesi olsaydi die kullanmaya gerek kalmazdi. cunku hanngi kediler oldugu belli degil. genel manada kesin bir sekilde kedilerin süt ictigi belirtiliyorsa die kullanilir. uzun yazdim ama umarim anlatabilmisimdir.

1 yıl önce

Atilla761527

Evet

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.