1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Twenty families live here."

"Twenty families live here."

Çeviri:Yirmi aile burada yaşıyor.

February 4, 2014

47 Yorum


cenkdemirkiran

20(sayıyla) aile burada yaşar deyince neden kabul etmiyor çok saçma!


TheWinner142763

Yaşar olmaz çünkü!!!!!Yaşıyor olur.


TheWinner142763

Hem zaten zorunluluk yoksa cümle sayıyla başlamaz


LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz


mikaildaglar

Hala rakamla 20 yi kabul etmiyor.


esra1969

Rakamla yazsam ne olur ki kabul etmedi


sdserdar

live "layv" diye okunmuş bu cümlede, "liv" diye okunması gerekiyor, yanılıyor muyum?


furkhan

Ben de bu konuda uyarmak için yazacaktım tam.


CNEYTAHMET

Hatali soylenmis..Haklisiniz.


ayhangorur

Devrik cümle olarak, "Yirmi aile yaşıyor burada." çevirisi de doğrudur.


perileyn

20 aile yasiyor burada kabul edilmeli sacmalik


AlperToure

• Burada yirmi aile yaşıyor. -> yaptım. • Yirmi aile burada yaşıyor. -> olması gerek diye hata verdi.. biraz daha uğraşılması lazım


zuleyhakan

Rakam yazınca niye kabul etmiyo bazen ediyodu çok saçma


BirolBayra

Ben duolingo uygulamasının çok faydalı olduğuna inanıyorum ufak tefek proğramın eksiği olmuş olsa bile yinede çok faydalı bir öğretici ayrıca yorumlar kısmı da güzel


mehdi618789

Turkce ye pek katki yapilnadigi icin diger dillerde oyle degil


umit463

20 aile burada yaşıyor !!!!!!!


LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz


mustafapar5

Burada yirmi aile yaşıyor ingilizce nasil söylenir, yirmi aile burada yaşıyor ile bir farkı yokmudur ?


abdurrahma795766

Yirmu aile yasiyor burada dedm kabul etmedi


ifa904627

Yirmi aile burada yaşıyor yazdım kabul etmedi


mehdi618789

Ya 20 aileyi nerye sigdirdiniz


jkk1907

Family neden ies takımı almış


mikaildaglar

20 aile dendiği için çoğul eki almış.


koinceler

"burada yirmi aile yaşamaktadır." kabul etmedi.


Dilan838205

rakamla yazımları kabul etmeli


mavoix

20 ile yirmi ayni


LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz


fufu336098

Kendi çeviri yapinca sayi yaziyor biz 20 yazinca yok saçma


LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz


SefaUgur

Rakamla yazdim :(


umit463

"yirmi aile yaşar burada" neden kabul edilmedi


Kaanes

20 yazmak serbest olmalıydı bence , çok saçma.


LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz


EmreUyar7

Şu rakamla 20 yi hala kabul etmiyor


LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz


BirolBayra

yirmi aile yaşıyor burada dedim yanlış saydı. doğrusu yirmi aile burada yaşıyor olcakmış. Bence biz türkçede Burada yirmi aile yaşıyor deriz


akif.y

yirmi aile yaşar burada" kabul edilmeli :(


LordSagan

Devrik cümle kullanmamaya dikkat edelim :)


mta886763

Telafuz konusunda forvo size yardimci olur google forvo yazin ilk sayfayi tiklayin


szsakar

2 aile yasiyor burada da ayni sey


kasim.i

yirmi aile burada yaşıyor diye çevirdim ama meraktan soruyorum... " burada yirmi aile yaşıyor diye çevirseydim doğru kabul edilir miydi


xD3cfblw

Ne diyeceğinizi iyi biliyorum o yüzden cevabım SAYI KULLANILMIYOR.BU BİR KURAL


FerhatRudv1

devrik cümle yapamıyoruz mk

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.