Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Twenty families live here."

Çeviri:Yirmi aile burada yaşıyor.

0
4 yıl önce

46 Yorum


cenkdemirkiran

20(sayıyla) aile burada yaşar deyince neden kabul etmiyor çok saçma!

39
Cevap ver13 yıl önce

LordSagan
LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

0
Cevap ver1 yıl önce

mikaildaglar

Hala rakamla 20 yi kabul etmiyor.

21
Cevap ver3 yıl önce

LordSagan
LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

-1
Cevap ver1 yıl önce

esra1969

Rakamla yazsam ne olur ki kabul etmedi

11
Cevap ver3 yıl önce

LordSagan
LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

-1
Cevap ver1 yıl önce

sdserdar
sdserdar

live "layv" diye okunmuş bu cümlede, "liv" diye okunması gerekiyor, yanılıyor muyum?

9
Cevap ver4 yıl önce

furkhan

Ben de bu konuda uyarmak için yazacaktım tam.

2
Cevap ver3 yıl önce

CNEYTAHMET

Hatali soylenmis..Haklisiniz.

0
Cevap ver3 yıl önce

andyourebastard

Evet, kesinlikle

0
Cevap ver2 yıl önce

AhmetSafa2

Hatalı değil. Layv diye okunur yaşamak anlamında. Leave liv diye okunur

-4
Cevap ver3 yıl önce

furkhan

Hayır "canlı" anlamına gelen yani sadece isim olan live "layv" diye okunur. Fiil olanı ise "liv" diye okunur.

0
Cevap ver3 yıl önce

ayhangorur

Devrik cümle olarak, "Yirmi aile yaşıyor burada." çevirisi de doğrudur.

5
Cevap ver3 yıl önce

perileyn

20 aile yasiyor burada kabul edilmeli sacmalik

3
Cevap ver3 yıl önce

AlperToure

• Burada yirmi aile yaşıyor. -> yaptım. • Yirmi aile burada yaşıyor. -> olması gerek diye hata verdi.. biraz daha uğraşılması lazım

2
Cevap ver4 yıl önce

zuleyhakan

Rakam yazınca niye kabul etmiyo bazen ediyodu çok saçma

2
Cevap ver2 yıl önce

BirolBayra

Ben duolingo uygulamasının çok faydalı olduğuna inanıyorum ufak tefek proğramın eksiği olmuş olsa bile yinede çok faydalı bir öğretici ayrıca yorumlar kısmı da güzel

2
Cevap ver2 yıl önce

umit463

20 aile burada yaşıyor !!!!!!!

1
Cevap ver2 yıl önce

LordSagan
LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

0
Cevap ver1 yıl önce

mustafapar5

Burada yirmi aile yaşıyor ingilizce nasil söylenir, yirmi aile burada yaşıyor ile bir farkı yokmudur ?

1
Cevap ver2 yıl önce

abdurrahma795766

Yirmu aile yasiyor burada dedm kabul etmedi

1
Cevap ver1 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Family neden ies takımı almış

0
Cevap ver3 yıl önce

mikaildaglar

20 aile dendiği için çoğul eki almış.

2
Cevap ver3 yıl önce

koinceler

"burada yirmi aile yaşamaktadır." kabul etmedi.

0
Cevap ver3 yıl önce

Dilan838205

rakamla yazımları kabul etmeli

0
Cevap ver2 yıl önce

kompedangi

Rakam rakam rakam

0
Cevap ver2 yıl önce

mavoix

20 ile yirmi ayni

0
Cevap ver2 yıl önce

LordSagan
LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

0
Cevap ver1 yıl önce

fufu336098

Kendi çeviri yapinca sayi yaziyor biz 20 yazinca yok saçma

0
Cevap ver2 yıl önce

LordSagan
LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

0
Cevap ver1 yıl önce

SefaUgur

Rakamla yazdim :(

0
Cevap ver2 yıl önce