"Twenty families live here."

Çeviri:Yirmi aile burada yaşıyor.

4 yıl önce

43 Yorum


cenkdemirkiran

20(sayıyla) aile burada yaşar deyince neden kabul etmiyor çok saçma!

3 yıl önce

LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

2 yıl önce

mikaildaglar

Hala rakamla 20 yi kabul etmiyor.

3 yıl önce

esra1969

Rakamla yazsam ne olur ki kabul etmedi

3 yıl önce

sdserdar
sdserdar

live "layv" diye okunmuş bu cümlede, "liv" diye okunması gerekiyor, yanılıyor muyum?

4 yıl önce

furkhan

Ben de bu konuda uyarmak için yazacaktım tam.

3 yıl önce

CNEYTAHMET

Hatali soylenmis..Haklisiniz.

3 yıl önce

andyourebastard

Evet, kesinlikle

3 yıl önce

ayhangorur

Devrik cümle olarak, "Yirmi aile yaşıyor burada." çevirisi de doğrudur.

3 yıl önce

perileyn

20 aile yasiyor burada kabul edilmeli sacmalik

3 yıl önce

AlperToure

• Burada yirmi aile yaşıyor. -> yaptım. • Yirmi aile burada yaşıyor. -> olması gerek diye hata verdi.. biraz daha uğraşılması lazım

4 yıl önce

zuleyhakan

Rakam yazınca niye kabul etmiyo bazen ediyodu çok saçma

3 yıl önce

BirolBayra
BirolBayra

Ben duolingo uygulamasının çok faydalı olduğuna inanıyorum ufak tefek proğramın eksiği olmuş olsa bile yinede çok faydalı bir öğretici ayrıca yorumlar kısmı da güzel

2 yıl önce

umit463

20 aile burada yaşıyor !!!!!!!

2 yıl önce

LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

2 yıl önce

mustafapar5

Burada yirmi aile yaşıyor ingilizce nasil söylenir, yirmi aile burada yaşıyor ile bir farkı yokmudur ?

2 yıl önce

abdurrahma795766

Yirmu aile yasiyor burada dedm kabul etmedi

2 yıl önce

ifa904627

Yirmi aile burada yaşıyor yazdım kabul etmedi

2 ay önce

jkk1907
jkk1907

Family neden ies takımı almış

3 yıl önce

mikaildaglar

20 aile dendiği için çoğul eki almış.

3 yıl önce

koinceler

"burada yirmi aile yaşamaktadır." kabul etmedi.

3 yıl önce

Dilan838205

rakamla yazımları kabul etmeli

3 yıl önce

kompedangi

Rakam rakam rakam

3 yıl önce

mavoix

20 ile yirmi ayni

3 yıl önce

LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

2 yıl önce

fufu336098

Kendi çeviri yapinca sayi yaziyor biz 20 yazinca yok saçma

2 yıl önce

LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

2 yıl önce

SefaUgur

Rakamla yazdim :(

2 yıl önce

umit463

"yirmi aile yaşar burada" neden kabul edilmedi

2 yıl önce

Kaanes

20 yazmak serbest olmalıydı bence , çok saçma.

2 yıl önce

LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

2 yıl önce

EmreUyar7

Şu rakamla 20 yi hala kabul etmiyor

2 yıl önce

LordSagan

Bir cümle eğer zorunluluk yoksa rakamla başlamaz

2 yıl önce

BirolBayra
BirolBayra

yirmi aile yaşıyor burada dedim yanlış saydı. doğrusu yirmi aile burada yaşıyor olcakmış. Bence biz türkçede Burada yirmi aile yaşıyor deriz

2 yıl önce

akif.y

yirmi aile yaşar burada" kabul edilmeli :(

2 yıl önce

LordSagan

Devrik cümle kullanmamaya dikkat edelim :)

2 yıl önce

mta886763

Telafuz konusunda forvo size yardimci olur google forvo yazin ilk sayfayi tiklayin

1 yıl önce

szsakar

2 aile yasiyor burada da ayni sey

1 yıl önce

kasim.i

yirmi aile burada yaşıyor diye çevirdim ama meraktan soruyorum... " burada yirmi aile yaşıyor diye çevirseydim doğru kabul edilir miydi

7 ay önce

xD3cfblw

Ne diyeceğinizi iyi biliyorum o yüzden cevabım SAYI KULLANILMIYOR.BU BİR KURAL

3 ay önce

FerhatRudv1

devrik cümle yapamıyoruz mk

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.