A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Eat!"

Fordítás:Egyél!

4 éve

9 hozzászólás


LapTopp

Én azt írtam hogy "Eszik" az miért nem volt jó?

4 éve

gkbeata

az Eszik az: "he/she/it eats"

4 éve

Maminti.
Maminti.

Szerintem a felkiáltójel miatt. Az eszik kijelentő módban van.

4 éve

JzsefFeket

Azert mert ott a ''!'' Jel es az felszolitas.

4 éve

agii.nagy

Már így én is értem! :)

4 éve

HajagosErika

eszik

4 éve

apuska

Leave a epli

4 éve

apuska

Eat!

4 éve

GyarmatiPetya

Szerintem az "Edd" elfogadható lenne, vagy nem?

4 éve