Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They read the books."

Çeviri:Onlar kitapları okurlar.

4 yıl önce

19 Yorum


Hazal53

bazı fiilere -s getirildiğinde çoğul oluyo ama bazılarında olmuyo bunu nasıl ayırt etcez ?

4 yıl önce

gamerenglish

Fiile s getirince cogul olmaz.isime s getirip cogul yapariz.fiile he she it ise ozne,s takisi gelir

4 yıl önce

kumsal824808

Basinda he she it varsa zaten kesin cogul degildir

1 yıl önce

Oguzhan143822

The bilinen varliklarda kullanilir eger bilinmiyorsa a veya an alir.Cats tek basina kullanilmaz cumle icinde veya baslarinda ornegin The cats veya He is a cat(O bir kedi/Cinsiyeti belirten he bu istisnadir) /// They read the books burada (they,we,you herhangi biri cogul oldugu icin s takisi aldi) onlar tek bir kitap okumazlar herkesin elinde ayri ayri kitap var bu acidan bakin ve birden cok kitap oldugu icin s takisi almis dolasiyla cogullar s takisi alir

2 yıl önce

laleylolalale

The geldiği için belli bir kitaptan bahsetmiş olur.
Books = Kitaplar The books = Kitapları

1 yıl önce

Htc__51

Onlar kitap okurlar olmasi gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

Efezcan3

Bence onlar kitap okur olmalıydı

1 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Olmaz, "the books" hem belirli hem de cogul oldugu icin -i halinin kullanilmasi gerekiyor.

1 yıl önce

Raziye827308

Sacma değil mi?

11 ay önce

sadi1905.04

Nesi saçma

10 ay önce

Tuncer753059

Onlar kitap okurlar olacaktı kitapları değil..

2 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Hayir. "the books" hem belirli hem de cogul.

1 yıl önce

GlAkkoyun

Biraz önce kitapları okurlar yazdım kabul etmedi. Şimdi kelime dizisinde, kitap okurlar. Bu nasıl bir kafa karışıklığı anlamadım.

1 yıl önce

NazlBallka

Onlaf kitap okurlar olmazmı?

1 yıl önce

mehmetyldr172374

Sen sus alex de souxa

1 yıl önce

Yamur730512

's' eki yok. Nasıl oluyor

11 ay önce

busranurka2

Çok kolay

10 ay önce

Yildiz666905

I read books olunca kitap okurum oluyor they read books olunca kitaplari okurlar oluyor s cogulsa birinci kişide niye kullaniliyor

4 ay önce

emojikryln
emojikryln

Sonuna emoji koyunca yanlış oluyor

1 ay önce