"Theyreadthebooks."

Çeviri:Onlar kitapları okurlar.

4 yıl önce

42 Yorum


Hazal53

bazı fiilere -s getirildiğinde çoğul oluyo ama bazılarında olmuyo bunu nasıl ayırt etcez ?

4 yıl önce

gamerenglish

Fiile s getirince cogul olmaz.isime s getirip cogul yapariz.fiile he she it ise ozne,s takisi gelir

4 yıl önce

kumsal824808

Basinda he she it varsa zaten kesin cogul degildir

1 yıl önce

Oguzhan143822

The bilinen varliklarda kullanilir eger bilinmiyorsa a veya an alir.Cats tek basina kullanilmaz cumle icinde veya baslarinda ornegin The cats veya He is a cat(O bir kedi/Cinsiyeti belirten he bu istisnadir) /// They read the books burada (they,we,you herhangi biri cogul oldugu icin s takisi aldi) onlar tek bir kitap okumazlar herkesin elinde ayri ayri kitap var bu acidan bakin ve birden cok kitap oldugu icin s takisi almis dolasiyla cogullar s takisi alir

2 yıl önce

laleylolalale

The geldiği için belli bir kitaptan bahsetmiş olur.
Books = Kitaplar The books = Kitapları

2 yıl önce

emojikryln
emojikryln

Sonuna emoji koyunca yanlış oluyor

5 ay önce

AlperEnezO

Hayatımda gördüğüm en doğru ve mantıklı insansın. Seni tanımak, bilmek, anlamak istiyorum

2 ay önce

busranurka2

Çok kolay

1 yıl önce

ibrajab
ibrajab

Cok kolaysa cevap ver cocuk

3 ay önce

Yildiz666905

I read books olunca kitap okurum oluyor they read books olunca kitaplari okurlar oluyor s cogulsa birinci kişide niye kullaniliyor

8 ay önce

canan170655

Iste bende buna takılıyorum

1 ay önce

Aygul123300

Peki neden They read books da kitap okurlar da They read the books da onlar kitaplari okurlar oluyo ??

3 ay önce

Remziyeer

Daha önceki bir çok cumlede sayılabilir nesneler tek başına kullanılamaz, a/an veya s takısı olur. Eger ozne cogul ise s takisi gelir ve tekil olur denmisti. Burada nasıl bir fark var da kitabı degil de kitapları olarak çevriliyor?

3 ay önce

KadirSamet5

Sesli İngilizce duyduğun cümleyi yaz, bölümünde They read a books yazdım kabul etti ? Türkçe çevirisine bakınca yanlış olmuyor mu ?

3 ay önce

AlperEnezO

'Onlar kitabı okur' kabul etmeliydi. Ha okur ha okurlar ne farki var

2 ay önce

Kaankrcn35

Kitapları dediği icin belirli bir kitaplardan bahsetmiyor mu ? Neden the yok

4 hafta önce

pelincenik1

Ben onlar kitap okurlar yazdım yanlış kabul etti neden açıklarmısınız

4 gün önce

Htc__51

Onlar kitap okurlar olmasi gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

busranurka2

S takısı geldiği için çoğul oluyor ve kitapları oluyor

1 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Olmaz. They read books demek. belirli kitaplari okudukari icin -i halinin kullanilmasi gerek

1 yıl önce

Tuncer753059

Onlar kitap okurlar olacaktı kitapları değil..

2 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Hayir. "the books" hem belirli hem de cogul.

1 yıl önce

Efezcan3

Bence onlar kitap okur olmalıydı

2 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Olmaz, "the books" hem belirli hem de cogul oldugu icin -i halinin kullanilmasi gerekiyor.

1 yıl önce

Aygul123300

Hayir bak books dan once the var the eki tamamlayan ektir 'ı' eki verir nesneye

3 ay önce

selvi400147

Fkcö

1 yıl önce

Raziye827308

Sacma değil mi?

1 yıl önce

sadi1905.04

Nesi saçma

1 yıl önce

Yamur730512

's' eki yok. Nasıl oluyor

1 yıl önce

AlperEnezO

They grub bildiren bir kelimedir. Ordu, konsolosluk, çete gibi kavramlar tek kişiden bahsetmez ve kısaca 'onlar' olarak geçer

2 ay önce

GlAkkoyun

Biraz önce kitapları okurlar yazdım kabul etmedi. Şimdi kelime dizisinde, kitap okurlar. Bu nasıl bir kafa karışıklığı anlamadım.

1 yıl önce

NazlBallka

Onlaf kitap okurlar olmazmı?

1 yıl önce

mehmetyldr172374

Sen sus alex de souxa

1 yıl önce

KrmTRED

Anlamadım

11 ay önce

ceylanbrah

Cogul oldugu icin s geldi

9 ay önce

vildanbest

Onlae kitap okur neden olmuyor

6 ay önce

smail290009

s takısi yok

1 yıl önce

ensozturk

• Onlar kitaplar okurlar.

cevap bu

4 yıl önce

aysnr.anlys

Hayır "the books" kitapları demektir

4 yıl önce

rkosker

"Onlar kitaplarini okur" da dogru cevap degil midir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır o they read their books

4 yıl önce

KrmTRED

Kesinlikle

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.