"They read the books."

Çeviri:Onlar kitapları okurlar.

4 yıl önce

14 Yorum


Hazal53

bazı fiilere -s getirildiğinde çoğul oluyo ama bazılarında olmuyo bunu nasıl ayırt etcez ?

4 yıl önce

gamerenglish

Fiile s getirince cogul olmaz.isime s getirip cogul yapariz.fiile he she it ise ozne,s takisi gelir

4 yıl önce

Oguzhan143822

The bilinen varliklarda kullanilir eger bilinmiyorsa a veya an alir.Cats tek basina kullanilmaz cumle icinde veya baslarinda ornegin The cats veya He is a cat(O bir kedi/Cinsiyeti belirten he bu istisnadir) /// They read the books burada (they,we,you herhangi biri cogul oldugu icin s takisi aldi) onlar tek bir kitap okumazlar herkesin elinde ayri ayri kitap var bu acidan bakin ve birden cok kitap oldugu icin s takisi almis dolasiyla cogullar s takisi alir

2 yıl önce

laleylolalale

The geldiği için belli bir kitaptan bahsetmiş olur.
Books = Kitaplar The books = Kitapları

2 yıl önce

emojikryln
emojikryln

Sonuna emoji koyunca yanlış oluyor

3 ay önce

AlperEnezO

Hayatımda gördüğüm en doğru ve mantıklı insansın. Seni tanımak, bilmek, anlamak istiyorum

1 hafta önce

busranurka2

Çok kolay

1 yıl önce

ibrajab
ibrajab

Cok kolaysa cevap ver cocuk

1 ay önce

Yildiz666905

I read books olunca kitap okurum oluyor they read books olunca kitaplari okurlar oluyor s cogulsa birinci kişide niye kullaniliyor

6 ay önce

canan170655

Iste bende buna takılıyorum

6 saat önce

Aygul123300

Peki neden They read books da kitap okurlar da They read the books da onlar kitaplari okurlar oluyo ??

1 ay önce

Remziyeer

Daha önceki bir çok cumlede sayılabilir nesneler tek başına kullanılamaz, a/an veya s takısı olur. Eger ozne cogul ise s takisi gelir ve tekil olur denmisti. Burada nasıl bir fark var da kitabı degil de kitapları olarak çevriliyor?

1 ay önce

KadirSamet5

Sesli İngilizce duyduğun cümleyi yaz, bölümünde They read a books yazdım kabul etti ? Türkçe çevirisine bakınca yanlış olmuyor mu ?

1 ay önce

AlperEnezO

'Onlar kitabı okur' kabul etmeliydi. Ha okur ha okurlar ne farki var

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.