Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They read the books."

Çeviri:Onlar kitapları okurlar.

0
4 yıl önce

31 Yorum


Hazal53

bazı fiilere -s getirildiğinde çoğul oluyo ama bazılarında olmuyo bunu nasıl ayırt etcez ?

19
Cevap ver4 yıl önce

gamerenglish

Fiile s getirince cogul olmaz.isime s getirip cogul yapariz.fiile he she it ise ozne,s takisi gelir

9
Cevap ver4 yıl önce

kumsal824808

Basinda he she it varsa zaten kesin cogul degildir

1
Cevap ver1 yıl önce

Oguzhan143822

The bilinen varliklarda kullanilir eger bilinmiyorsa a veya an alir.Cats tek basina kullanilmaz cumle icinde veya baslarinda ornegin The cats veya He is a cat(O bir kedi/Cinsiyeti belirten he bu istisnadir) /// They read the books burada (they,we,you herhangi biri cogul oldugu icin s takisi aldi) onlar tek bir kitap okumazlar herkesin elinde ayri ayri kitap var bu acidan bakin ve birden cok kitap oldugu icin s takisi almis dolasiyla cogullar s takisi alir

8
Cevap ver2 yıl önce

laleylolalale

The geldiği için belli bir kitaptan bahsetmiş olur.
Books = Kitaplar The books = Kitapları

6
Cevap ver1 yıl önce

Htc__51

Onlar kitap okurlar olmasi gerekmiyor mu ?

1
Cevap ver3 yıl önce

busranurka2

S takısı geldiği için çoğul oluyor ve kitapları oluyor

-1
Cevap ver10 ay önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Olmaz. They read books demek. belirli kitaplari okudukari icin -i halinin kullanilmasi gerek

-4
Cevap ver1 yıl önce

Efezcan3

Bence onlar kitap okur olmalıydı

1
Cevap ver1 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Olmaz, "the books" hem belirli hem de cogul oldugu icin -i halinin kullanilmasi gerekiyor.

0
Cevap ver1 yıl önce

selvi400147

Fkcö

-1
Cevap ver9 ay önce

Raziye827308

Sacma değil mi?

1
Cevap ver11 ay önce

sadi1905.04

Nesi saçma

0
Cevap ver9 ay önce

Tuncer753059

Onlar kitap okurlar olacaktı kitapları değil..

0
Cevap ver2 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Hayir. "the books" hem belirli hem de cogul.

0
Cevap ver1 yıl önce