1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They read the books."

"They read the books."

Çeviri:Onlar kitapları okurlar.

February 4, 2014

90 Yorum


Hazal53

bazı fiilere -s getirildiğinde çoğul oluyo ama bazılarında olmuyo bunu nasıl ayırt etcez ?


gamerenglish

Fiile s getirince cogul olmaz.isime s getirip cogul yapariz.fiile he she it ise ozne,s takisi gelir


OsmanOzkan7

lingot verdim 16 tane


ceyda198747

S 0lur es 0lur ies 0lur


OsmanOzkan7

lingot vrdim 6 tane


bra229928

Çünkü he she it'lere "s" takısı getirilir. Ama I you we theylerde verb yani 1. Halini alır


kumsal824808

Basinda he she it varsa zaten kesin cogul degildir


melda736195

Hayır hepsinde oluyor


Oguzhan143822

The bilinen varliklarda kullanilir eger bilinmiyorsa a veya an alir.Cats tek basina kullanilmaz cumle icinde veya baslarinda ornegin The cats veya He is a cat(O bir kedi/Cinsiyeti belirten he bu istisnadir) /// They read the books burada (they,we,you herhangi biri cogul oldugu icin s takisi aldi) onlar tek bir kitap okumazlar herkesin elinde ayri ayri kitap var bu acidan bakin ve birden cok kitap oldugu icin s takisi almis dolasiyla cogullar s takisi alir


hknzngn

A cat is an animal cümlesini izah et ozaman, cat bilinmeyen varlık mı uzaylı mı? They eat apple diye cümlede kurdu daha önceki alıştırmalarda duolingo


OsmanOzkan7

lingotum bitti veremedim


laleylolalale

The geldiği için belli bir kitaptan bahsetmiş olur.
Books = Kitaplar The books = Kitapları


Aygul123300

Peki neden They read books da kitap okurlar da They read the books da onlar kitaplari okurlar oluyo ??


Esraminee

Beni takip edebilir? misin


Gulbahar.1993

Ben de takıldım. Tatmin edici bir şey öğrenebildiniz mi?


Bediha923467

They read books=onlar kitaplar okur, gayet mantıklı bir cümle.İngilizce dilini düzelteceğiz biz.


Yildiz666905

I read books olunca kitap okurum oluyor they read books olunca kitaplari okurlar oluyor s cogulsa birinci kişide niye kullaniliyor


canan170655

Iste bende buna takılıyorum


Beyza394783

I read books olunca, kitapları okurum; they read the books olursa, kitapları okurlar olur. The belirtme hal Eki olur.


Remziyeer

Daha önceki bir çok cumlede sayılabilir nesneler tek başına kullanılamaz, a/an veya s takısı olur. Eger ozne cogul ise s takisi gelir ve tekil olur denmisti. Burada nasıl bir fark var da kitabı degil de kitapları olarak çevriliyor?


Rena856

Sen hecne bilmirsen


pelincenik1

Ben onlar kitap okurlar yazdım yanlış kabul etti neden açıklarmısınız


Efezcan3

Bence onlar kitap okur olmalıydı


Aygul123300

Hayir bak books dan once the var the eki tamamlayan ektir 'ı' eki verir nesneye


AlexinNotTurkey

Olmaz, "the books" hem belirli hem de cogul oldugu icin -i halinin kullanilmasi gerekiyor.


AlperEnezO

'Onlar kitabı okur' kabul etmeliydi. Ha okur ha okurlar ne farki var


Freedom45545

Ben halen anlamadim bazen onlar sandivic yer diyoruz sonunda s takisi olup sandivic cogul olmasina ragmen bazende o sekilde demiyoruz


Freedom45545

Ben halen anlamadim bazen onlar sandivic yer diyoruz sandivic cogul olmasina ragmen bazende oyle demiyoruz bu kitap kelime olan cumlelerde gecerli


doukan263503

the yerine a koydum oldu neden öyle


KedimVarTa

A, bir tane yani teklik anlamina geliyor the ise edat gibi tek anlami yok ama gerekli


osmanalgur

Cok zor anlaşılıyor


mehmetavsa4

Ayni cumlenon birinxe the istnyr digernde istnlmyr ilginç


eslembera

Cümlede is koymadım diye 2 harften sebep yanlış oluyor


smimyok1

Neden kitapları?


KomikVideo14

Pro yani kolay bilmeyenler


KomikVideo14

Pro yani bilemeyenler


aligozlukcu

Bu çogullar hakkında bana bilgi verin


ZeynepSevg15

The nin nereye gelicegi çok karışık.


Yamur264063

Bilmiyorum kolay ama bazen insanın kafası karışıveriyor


emrah569796

Burada "the" ifadesi kullanabilecek kelimeler arasinda olmadigi icin yazamiyoruz


elis27527

Benimkini kabul etmedi


Ahmet709834

Miss gibi bir uygulama


BugraYUZBASIOGLU

read 'e red diyor

read: okumak red: kırmızı


vahit201017

Bazen anlasilacak sekilde soylenmiyor


BNY2009

Ayrıca biz bunları görmedik niye bu soruları soruyorlar


emma659141

Neden onlar kitap okurlar olmaz


emma659141

Neden onlar kitap okurlar olamdı?


barmano2

Joiwiwiwwwwwwwwwwwwwwww Uğurludağ var benim Birtane aytekinc998@gmail.com aytekin abim var erkek değilim ama çok güzel bir gün daha da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star gazetesi yazarı ve ben bir kızım var mı acaba diye düşünüyorum ama çok güzel bir gün daha da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da


barmano2

gmail.com aytekin abim var erkek değilim ama çok güzel bir gün daha da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star gazetesi yazarı ve ben bir kızım var mı acaba diye düşünüyorum ama çok güzel bir gün daha da bütün elmas

Uj8wsj8hihkn3nfwklnilmyn7crwk6vbetieckuyd ieutslysjd7yfb7r4bf464f4fi7rf3rbuf3urbyfrrrvi6grt8bb6vg8g7f8bv7yrwgrgg7rvwvyrgwyrwygiygrtifiuyrfveuivtrvttgy8vt87y3r7bygryfy4t7bf4yfyfghe9e99eodododoooookjjsiejemd,dk3,rmdirkrmd9ke,zk2,jeeomsj3iekskejejej merhaba için bir şey yok ki benim için çok teşekkür ederim canım benim ya da bütün elmas harca ona göre internetten bakarsanız ceza brawl star da bütün elmas harca ona göre


Naz933383

"s" Başka bir cumlede booka getirilince tek kabul edildi ama bu cumlede cogul kabul edildi


cadalos_alev

Ya burda bir karmaşa var. Anlayamadım?


Htc__51

Onlar kitap okurlar olmasi gerekmiyor mu ?


busranurka2

S takısı geldiği için çoğul oluyor ve kitapları oluyor


AlexinNotTurkey

Olmaz. They read books demek. belirli kitaplari okudukari icin -i halinin kullanilmasi gerek


Kaankrcn35

Kitapları dediği icin belirli bir kitaplardan bahsetmiyor mu ? Neden the yok


RamazanTok13

They read a books yerine they read books olmasi gerekmezmi hem s takisi var hem a var


GlAkkoyun

Biraz önce kitapları okurlar yazdım kabul etmedi. Şimdi kelime dizisinde, kitap okurlar. Bu nasıl bir kafa karışıklığı anlamadım.


NazlBallka

Onlaf kitap okurlar olmazmı?


Yamur730512

's' eki yok. Nasıl oluyor


AlperEnezO

They grub bildiren bir kelimedir. Ordu, konsolosluk, çete gibi kavramlar tek kişiden bahsetmez ve kısaca 'onlar' olarak geçer


ibrajab

Cok kolaysa cevap ver cocuk


KadirSamet5

Sesli İngilizce duyduğun cümleyi yaz, bölümünde They read a books yazdım kabul etti ? Türkçe çevirisine bakınca yanlış olmuyor mu ?


CelalMerme

Ağzlarına sıçtım


Tuncer753059

Onlar kitap okurlar olacaktı kitapları değil..


AlexinNotTurkey

Hayir. "the books" hem belirli hem de cogul.


ceylanbrah

Cogul oldugu icin s geldi


vildanbest

Onlae kitap okur neden olmuyor


emojikryln

Sonuna emoji koyunca yanlış oluyor


AlperEnezO

Hayatımda gördüğüm en doğru ve mantıklı insansın. Seni tanımak, bilmek, anlamak istiyorum


mehmetyldr172374

Sen sus alex de souxa


rkosker

"Onlar kitaplarini okur" da dogru cevap degil midir?


Selcen_Ozturk

hayır o they read their books


ensozturk

• Onlar kitaplar okurlar.

cevap bu


aysnr.anlys

Hayır "the books" kitapları demektir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.