1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man eats a lemon."

"The man eats a lemon."

Çeviri:Adam bir limon yer.

February 4, 2014

23 Yorum


muratserhatalp

Kendi sesini dinlettim kabul etmedi


Englisherberkay

:) Sen Konuşmalısın


burakdemir2007

Adam bir limon yer


Faz40

Adam bir limon yer cümlesi tuhaf olmuyor mu


YasinTaski

Adam limon yiyor neden olmaznki


ceren443864

çünkü A da yazıyor onu kullanmak lazım


smyygnyd

Simdiki zaman degil genis zaman yiyor degil de yer


alicelikk1923

"Bu adam limon yer." kabul edilebilirmi ?


Yamur201533

Hayir dogru cevap adam bir limon yer olacaktı


Sla639463

Bir adam yazıncada yanlış olyuor


ATurkishWoman

A man yazsaydı, doğru olurdu.


Enes18tr

İngilizcede, bir kelimeden önce "A" ve "An" kullanımı kelimenin başladığı harfle belirlenir.

Ana kural;

“A” Sessiz harfle başlayan kelimeler için kullanılır, örnek olarak “a patient.” .

“An” Sesli harfle başlayan kelimler için kullanılır, örnek olarak “an animal.” . Kelime söylendiğinde okunuş sesi olarak. "hour" gibi sessiz başlayan ama sesli teleffuz edilenlerde "an" kullanılır.

Örnek:

An hour

An Hospital

An Herb

İngilizcede baya bi kelime sessiz harfle başlar ama harfin kendisi her kelime için her zaman sessiz değildir.

Hour , Higher, History, Hospital, Human, Heritable, Herb


Enes18tr

"A" or "An"?

İngilizcede, bir kelimeden önce "A" ve "An" kullanımı kelimenin başladığı harfle belirlenir.

Ana kural;

“A” Sessiz harfle başlayan kelimeler için kullanılır, örnek olarak “a patient.” .

“An” Sesli harfle başlayan kelimler için kullanılır, örnek olarak “an animal.” . Kelime söylendiğinde okunuş sesi olarak. "hour" gibi sessiz başlayan ama sesli teleffuz edilenlerde "an" kullanılır.

Örnek

An hour

An Hospital

An Herb

İngilizcede baya bi kelime sessiz harfle başlar ama harfin kendisi her kelime için her zaman sessiz değildir.

Hour , Higher, History, Hospital, Human, Heritable, Herb


MahmutGuve

Bir limon "an" olması gerekmiyormu


Dilek738997

Hayir cünkü limon yani lemon l ile başlıyor yani a e i ı o ö u ü ile degil eğer lemon degilde mesela apple olsaydi mecburen AN Apple olmasi lazimdi zira apple a ile baslar


leventemre07

Tebrikler güzel cevap


Ufuk123Orak

adam bir limon yer :D ayı :D


PempeKorkm

Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!??????


savci2005

Doğru söylediğim halde kabul etmiyor


Belinay815082

Sesimi kabul etmiyor


Ahmet89903

(Lemon) kelimesi seslendirilirken (lamen) mi deniliyor yoksa ben mi yanlış duyuyorum?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.