1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man eats a lemon."

"The man eats a lemon."

Çeviri:Adam bir limon yer.

February 4, 2014

16 Yorum


muratserhatalp

Kendi sesini dinlettim kabul etmedi

February 26, 2015

Englisherberkay

:) Sen Konuşmalısın

February 10, 2016

burakdemir2007

Adam bir limon yer

March 2, 2015

YasinTaski

Adam limon yiyor neden olmaznki

April 2, 2015

hindistancevizi

nedet eat-s şeklinde? adam he anlamında mı kullanılmış

May 8, 2015

DoguBulut

O adam limon yer dedim kabul etmedi adam limon yeri kabul etti hahaha

August 23, 2015

sadkbykba

the man ifadesinden 'o adam anlamı çıkarmak' zaten duolingo mantığında yok ki! This man, that man mantığında belki bu adam, şu adam denilebilir.

August 27, 2015

alicelikk1923

"Bu adam limon yer." kabul edilebilirmi ?

September 3, 2015

OuzhanErar

Children da the gelince çocuklar oluyo man a the gelince adam oluyo bu nasıl mantık

October 17, 2015

Sla639463

Bir adam yazıncada yanlış olyuor

November 25, 2015

Ufuk123Orak

adam bir limon yer :D ayı :D

December 29, 2015

Faz40

Adam bir limon yer cümlesi tuhaf olmuyor mu

January 8, 2016

mer426956

Hayır olmuyo . Tabi kemal Sunal 'sa

May 7, 2018

Dilan37068

Adam bir limon yer

August 24, 2017

mer426956

Kemal Sunaldır o adam

May 7, 2018

afatsuM.H.K

Adamda da ne miğde varmış. Limonu yiye yiye bitiremedi.

March 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.