Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man eats a lemon."

Çeviri:Adam bir limon yer.

0
4 yıl önce

32 Yorum


muratserhatalp

Kendi sesini dinlettim kabul etmedi

7
Cevap ver3 yıl önce

Englisherberkay

:) Sen Konuşmalısın

2
Cevap ver2 yıl önce

burakdemir2007

Adam bir limon yer

5
Cevap ver3 yıl önce

Sla639463

Bir adam yazıncada yanlış olyuor

1
Cevap ver2 yıl önce

Birsepetbulut

A man yazsaydı, doğru olurdu.

0
Cevap ver3 ay önce

mer426956

Kemal Sunaldır o adam

1
Cevap ver3 ay önce

fkfurkan

Bir adam yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver4 yıl önce

asybrcn

Çünkü bir adam demiyor ki orada...

6
Cevap ver3 yıl önce

yusufuyanik

'bir' olan limon.

4
Cevap ver3 yıl önce

Dilek738997

Evet maaledef çünkü a man değil de the man yaziyor

2
Cevap ver3 yıl önce

Englisherberkay

Bir Adam Değil Adam Bir Limon

0
Cevap ver2 yıl önce

MustafaCan974306

Ya bi yardım esın neden burda -s takısı var

0
Cevap ver3 yıl önce

asybrcn

Geniş zamanı çalışmanız lazım!!!

Kısaca Geniş Zaman

Olumlu cümlelerde;

Tekil özne varsa, fiil 's' takısı alır!!!

She eats fish.

Soru ve olumsuz cümlelerde ise 's' takısı kalkar ve cümleye 'does' yardımcı fiili gelir.

Does she eat fish?

She dose not eat fish.

23
Cevap ver3 yıl önce

NurhanPaylan2000

arkadaş doğru sölüyo

0
Cevap ver3 yıl önce

Dilek738997

Cünkü he she ve it de hep bir -s peşine takmak zorundasın

0
Cevap ver3 yıl önce

SignorinaXn

geniş zaman 3. tekil şahıslarında -s gelir. 'the man' aynı zamanda he olarak da ifade edilebilir ve 3. tekil şahıstır

0
Cevap ver2 yıl önce

MahmutGuve

Bir limon "an" olması gerekmiyormu

0
Cevap ver3 yıl önce

Dilek738997

Hayir cünkü limon yani lemon l ile başlıyor yani a e i ı o ö u ü ile degil eğer lemon degilde mesela apple olsaydi mecburen AN Apple olmasi lazimdi zira apple a ile baslar

4
Cevap ver3 yıl önce

leventemre07

Tebrikler güzel cevap

0
Cevap ver2 yıl önce

anafor26

Ö ve ü ile başlayan ingilizce kelime yok sanıyorsam.

0
Cevap ver2 yıl önce

Dilek738997

Yardimci olduysam sevindim

0
Cevap ver3 yıl önce

Ufuk123Orak

:D

0
Cevap ver2 yıl önce

YasinTaski

Adam limon yiyor neden olmaznki

0
Cevap ver3 yıl önce

hindistancevizi

nedet eat-s şeklinde? adam he anlamında mı kullanılmış

0
Cevap ver3 yıl önce

DoguBulut

O adam limon yer dedim kabul etmedi adam limon yeri kabul etti hahaha

0
Cevap ver2 yıl önce

sadkbykba

the man ifadesinden 'o adam anlamı çıkarmak' zaten duolingo mantığında yok ki! This man, that man mantığında belki bu adam, şu adam denilebilir.

0
Cevap ver2 yıl önce

alielik5

"Bu adam limon yer." kabul edilebilirmi ?

0
Cevap ver2 yıl önce

OuzhanErar

Children da the gelince çocuklar oluyo man a the gelince adam oluyo bu nasıl mantık

0
Cevap ver2 yıl önce

Ufuk123Orak

adam bir limon yer :D ayı :D

0
Cevap ver2 yıl önce

Faz40

Adam bir limon yer cümlesi tuhaf olmuyor mu

0
Cevap ver2 yıl önce

mer426956

Hayır olmuyo . Tabi kemal Sunal 'sa

1
Cevap ver3 ay önce

Dilan37068

Adam bir limon yer

0
Cevap ver11 ay önce