Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man eats a lemon."

Çeviri:Adam bir limon yer.

4 yıl önce

36 Yorum


muratserhatalp

Kendi sesini dinlettim kabul etmedi

3 yıl önce

Englisherberkay

:) Sen Konuşmalısın

2 yıl önce

burakdemir2007

Adam bir limon yer

3 yıl önce

Sla639463

Bir adam yazıncada yanlış olyuor

2 yıl önce

ATurkishWoman

A man yazsaydı, doğru olurdu.

5 ay önce

mer426956

Kemal Sunaldır o adam

5 ay önce

fkfurkan

Bir adam yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

asybrcn

Çünkü bir adam demiyor ki orada...

4 yıl önce

yusufuyanik

'bir' olan limon.

3 yıl önce

Dilek738997

Evet maaledef çünkü a man değil de the man yaziyor

3 yıl önce

metkinhasan

the man yazdığı için adam belli olmuyormu? onun için o adam limon yer dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Englisherberkay

Bir Adam Değil Adam Bir Limon

2 yıl önce

MustafaCan974306

Ya bi yardım esın neden burda -s takısı var

4 yıl önce

asybrcn

Geniş zamanı çalışmanız lazım!!!

Kısaca Geniş Zaman

Olumlu cümlelerde;

Tekil özne varsa, fiil 's' takısı alır!!!

She eats fish.

Soru ve olumsuz cümlelerde ise 's' takısı kalkar ve cümleye 'does' yardımcı fiili gelir.

Does she eat fish?

She dose not eat fish.

4 yıl önce

NurhanPaylan2000

arkadaş doğru sölüyo

3 yıl önce

umut475

Sen cokmu biliyon

3 yıl önce

Dilek738997

Cünkü he she ve it de hep bir -s peşine takmak zorundasın

3 yıl önce

SignorinaXn
SignorinaXn

geniş zaman 3. tekil şahıslarında -s gelir. 'the man' aynı zamanda he olarak da ifade edilebilir ve 3. tekil şahıstır

2 yıl önce

MahmutGuve

Bir limon "an" olması gerekmiyormu

3 yıl önce

Dilek738997

Hayir cünkü limon yani lemon l ile başlıyor yani a e i ı o ö u ü ile degil eğer lemon degilde mesela apple olsaydi mecburen AN Apple olmasi lazimdi zira apple a ile baslar

3 yıl önce

leventemre07

Tebrikler güzel cevap

3 yıl önce

anafor26

Ö ve ü ile başlayan ingilizce kelime yok sanıyorsam.

3 yıl önce

Dilek738997

Yardimci olduysam sevindim

3 yıl önce

Ufuk123Orak

:D

2 yıl önce

YasinTaski

Adam limon yiyor neden olmaznki

3 yıl önce

hindistancevizi

nedet eat-s şeklinde? adam he anlamında mı kullanılmış

3 yıl önce

DoguBulut

O adam limon yer dedim kabul etmedi adam limon yeri kabul etti hahaha

3 yıl önce

sadkbykba

the man ifadesinden 'o adam anlamı çıkarmak' zaten duolingo mantığında yok ki! This man, that man mantığında belki bu adam, şu adam denilebilir.

3 yıl önce

alielik5

"Bu adam limon yer." kabul edilebilirmi ?

3 yıl önce

OuzhanErar

Children da the gelince çocuklar oluyo man a the gelince adam oluyo bu nasıl mantık

2 yıl önce

Ufuk123Orak

adam bir limon yer :D ayı :D

2 yıl önce

Faz40

Adam bir limon yer cümlesi tuhaf olmuyor mu

2 yıl önce

mer426956

Hayır olmuyo . Tabi kemal Sunal 'sa

5 ay önce

Dilan37068

Adam bir limon yer

1 yıl önce

BurakKayah

Bir adam yazdik breminlar nasil kabul etmezsin olmadi bu

3 yıl önce

Mira_Mira750

Bir olan adam değil bir limon.

3 yıl önce