A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Where are you tonight?"

Fordítás:Hol vagy ma este?

4 éve

15 hozzászólás


dojia5

A "hova mész ma este" is teljesen ezt jelenti szerintem magyarban. A "hol vagy ma este" totál magyartalan.

4 éve

SLajos

"Hol leszel este" a jó megoldás (esetleg lesztek), de a "hol lesz ma este" teljesen rossz. Nem magyar a "hol vagy ma este".

4 éve

abraxas0

egyetértek!

4 éve

LszlKtai2

Egyetértek

1 éve

puskaskati

Hol leszel ma este? Elfogadta.

4 éve

okcsani

HOL VAN ÉJSZAKA??? <--- ez most komoly?

3 éve

jujuka9

Nem fogadta el, hogy "ma éjjel". :(

4 éve

Phineas11

A ma éjjel az úgy van angolul , hogy tonight

2 éve

BarbaraBki

Ha you akkor miért lesz???

4 éve

sopron95

Hol vagy te ma éjszaka(a te miatt nem fogadta el

4 éve

odorne.gyongyi

Ha "where ARE YOU ....." ,akkor a you "TI VAGYTOK" szerintem!

4 éve

Phineas11

A you az azt is jelenti , hogy ti és azt is ,hogy te

2 éve

bandi66

Night éjjel magyarul nem este nem érten ,hogy akik tervezték a programot nem tudnak magyarul??

3 éve

3enedekKi55

Ez számomra azt jelenti, hogy "Mi a programod ma estére?" Persze a gép tükörfordítást vár...

3 éve

Zselyke160888

én azt írtam :Hol vagy ma este? És kijavította arra :Hogy van ma este?

1 éve