"Nincs időm."

Fordítás:I do not have time.

4 éve

12 hozzászólás


Kovi97

"I haven't got any time" miert nem jo?

4 éve

teki91
teki91

I haven't got time. Mèrt nem jó?

4 éve

zetorka

azért nem fogadja el, mert a "have got" az brit!!! az amerikaiak nem használják! ez a program amerikai angolt tanít, ott a zászló a nevetek mellett!

4 éve

pityuci

A hibaszűrő szörnyű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 éve

Fokka11

A heven't time miért nem jó?

4 éve

Metatron36

hogy mi?

4 éve

Adama69

I have not time miert nem jo?

4 éve

zetorka

mert az "i have no time" lenne, vagy az igét tagadod vagy az alanyt, alanyt no-val, igét not-tal

4 éve

MPetra1

I have no time, I don't have time, vagy amit ezen az oldalon nem fogad el: I haven't got time ... a te mondatodban a have ige szerepet tölt be, ezért kell mellé a do segédige.. csak akkor tagadhatsz vele, ha have got-ot használsz.. de azt meg ahogy észrevettem itt egyáltalán nem fogadják el

4 éve

atomjani

Úgy mondta valaki, hogy birtoklás esetén a do/does not have alak a jó.

4 éve

goodsmallteam

"I do not have any time"-t miért nem fogadja el?

4 éve

gaborbolla

I have got no time sem jó?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.