1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin neden beyaz pantalonun…

"Senin neden beyaz pantalonun var?"

Çeviri:Why do you have white pants?

February 4, 2014

5 Yorum


fsbezh

pants yerine trousers de olması lzm

February 4, 2014

Selcen_Ozturk

Evet de , zaten kabul edilen cevaplar arasında!

February 5, 2014

fsbezh

kabul etmedi.etse niye yorum yazayım :)

February 8, 2014

YILMAZ_ERDEM

Why have you white pants neden doğru değil

February 5, 2014

ProwlingParis

İngilizce'de bu şekilde soru sormak için "do" yardımcı fiilini kullanmak gerekiyor.

February 5, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.