"Senin neden beyaz pantalonun var?"

Çeviri:Why do you have white pants?

4 yıl önce

5 Yorum


fsbezh

pants yerine trousers de olması lzm

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Evet de , zaten kabul edilen cevaplar arasında!

4 yıl önce

fsbezh

kabul etmedi.etse niye yorum yazayım :)

4 yıl önce

YILMAZ_ERDEM

Why have you white pants neden doğru değil

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de bu şekilde soru sormak için "do" yardımcı fiilini kullanmak gerekiyor.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.