1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yes, it rains."

"Yes, it rains."

Çeviri:Evet, yağmur yağar.

February 4, 2014

67 Yorum


SAYGINTOSU

Evet o yagar kabul edilmeli bence


serdaro81

Arkadaşlar hepiniz takıldınız buna :) havanın bir durumunu anlatırken it kullanılır.

It is foggy today=bugün sisli

İt is raining=yağmur yağıyor.


emrecolakk

Bak raining demişsin zaten yağmurun yağadığını söylemişsin. It is rain ise "bu yağmur" demek.


Selmanbgrynk

'' İt rains'' diyor s takısı almış yani geniş zamanda bir fill olarak kullanılmış burda


simare11

Evet çok doğru


serdaro81

Nerede it is rain dedim?


Bediha923467

Tam cümle,bugün hava sisli olarak kullanılması gerekir.


burak548861

Bence evet o yağar kabul edilmemeli çünkü orada "yes it rains" diyor yani evet o yağar dersen neyin yağdığını belli etmemiş olursun ama evet yağmur yağar dersen neyin yağdığını belli etmiş olursun.


ehilkuiks

Rains: yağmur yağar anlaminda. o yagar denilirse sacma olur. Dogru tercüme edilmemis olur


Firdevs483284

Aynen katılıyorum amma saçma haa


mucitler

İt rains yağmur yağar demek


soner67

Kesinlikle haklisin.


Menaf.Kasap

Bence "Evet, yağmur yağıyor." cevabının da kabul edilmesi gerekiyor.


SiriusBlack99

Yağıyor ifadesi şimdiki zamandır. Bu yüzden olmaz.


Menaf.Kasap

tesekkurler, sayende genis zamanla simdiki zamanin farkini anladim


serdarboztas

Cumle genis zamanda, yagiyor simdiki zaman.


mortedamour

türkçeye çeviriyoruz türkçe olarak da anlamlı olmalı o yüzden.


WhyS0Serious

o zaman raining yazardı kuralı var hepsinin


61Kemal

Evet,o yağar neden olmasın ki


Engin725611

evet yavış yağıya yazdım kabul etmedi


aydemireren

Evet , o yağıyor kabul edilmeliydi diye düşünüyorum.


WhyS0Serious

yağan kar'da olabilir rain yağmur yağmak anlamına geldiği için yanlış bence


ilkerbirkent

''Evet, ona yağmur yağar'' demek isteseydik mesela bir esyayi kasdediyorsak bunu cevirebilir misiniz?


sumeyra984792

evet yagmurlu diyo cevapta. evet o yagmur anladim ben yanlis mi


Mustafa204499

Evet o yağar yazdım nasıl kabul etmiyo bu ya


Yusuf668087

Evet yağıyoru kabul etti?


alevsule

evet o yağar neden olmuyor ?


Okanobanol

Yağmur yapar geniş zamanda da kullanılabilir niye takıldınız ki buna :) mesela izmire sonbaharda yağmur yağar :) hadi gidin şimdi :) kar yağıyor nasıl deniyor onu bilemedim


aya26325

Evet o yağar niye kabul edilmiyo it var ama


bahadir1453

Evet o yağar olmalı


nomadicbull

Evet o yagiyor yazdım kabul etmedi


Mehtap66133

Evet o yağar çook saçma


Shafa_Nur_Az

Evet O yağış yazdim kabul etmedi ((( Why ??? (///▽///)


emre522195

Evet o yağmurlu nasil kabul edilmez???!!!?


edanuryuksel

it zaten o demek değil mi bence ''evet o yağmurlu'' da kabul edilmeli


Dilekakr

O yokki orda nasil yazdınız arkadaşlar


semih467052

Evet, o yağmur dedim olmadı neden ya


Dila268736y

Evet, o yağmur olması gerekmiyor mu


TARIKAPAYDIN

yagar degil mi yagiyoru neden kabul dediyor ??


tahir703039

Bence s takisiyla ilgili


Kerem962620

Mikrofonu açıp hoparlörü açıyorum konuşmaya gerek kalmıyor efsane birşey


Yurdanur396015

R yi v gibi okuyor.


birgul875970

Dogru yazdim neden kabul edilmedi anlamadim!


Bediha06

Rain in the rain.bunu tercüme edermisiniz duolungo.


Bediha06

Yes he rains, Yes she rains.Yes it rains.


ZehraCengi2

Yes yagmur yağar evet


devran525751

Evet filler yağar yazdım olmadı


QarasQaras

Bu cümle geçmiş zaman DEĞİL!


metak1114

Bence yağar değil


EymenCnn

İngilizcede en çok anlamı olan kelime tartışmasız İS/İT Bİ YAPAR DİYO BŞ DIR DİYO BİR BİŞEY YAPAR DİYO


mortedamour

yes it rains nasıl evet yağmur yağar diye çevirilir arkadaşlar yapmayın ya. Size biri yağmur yağıyor mu diye sorunca evet yağmur yağar diye mi cevap veriyorsunuz?


asude6

Ya ben son kelimeyi anlamadim rain mi diyo yoksa wrinx falan mi diyo kafam cok karisik


gunzekk

"evet o yağar"yanıtı doğrudur. Hazırlayanların yetersizliği nedeniyle bu yanıt yanlış değerlendirilmiştir.


Neslihan799118

Evet o yağar yanlış olamaz


THEGOREN

Shower de kullanila bilirr


erdiizgi

Evet, hava yagmurlu gibi alternatif yanitlari kabul etmeli mi acaba birazcik?


ProwlingParis

olabilir--tercümesi kolay bir cümle değil. rapor gönderirsen bakarız.


gokhanweb

bence kabul edilmemeli. günlük hayatta böyle bir cümleyle karşılaşıldığında sizin söylediğiniz anlaşılır ancak burada kelime bilgisi ve gramer öğrendiğimiz için biraz günlük konuşmalardan uzak olması gerekir. yanılıyor olabilirim.


ProwlingParis

senin dediğin mantıkta gittik biz de hep ama Tr-Eng arasında kullanım şeklinde çok fark olan bu tarz ifadelerde insanların kalbini kırmamayı da tercih ediyoruz :-) Nasılsa gramer öğretmek için yeterince fırsatımız oluyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.