Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, it rains."

Çeviri:Evet, yağmur yağar.

0
4 yıl önce

47 Yorum


SAYGINTOSU

Evet o yagar kabul edilmeli bence

41
Cevap ver3 yıl önce

serdaro81

Arkadaşlar hepiniz takıldınız buna :) havanın bir durumunu anlatırken it kullanılır.

It is foggy today=bugün sisli

İt is raining=yağmur yağıyor.

8
Cevap ver2 yıl önce

emrecolakk

Bak raining demişsin zaten yağmurun yağadığını söylemişsin. It is rain ise "bu yağmur" demek.

2
Cevap ver2 yıl önce

serdaro81

Nerede it is rain dedim?

-2
Cevap ver2 yıl önce

melisa726811

Aynen

0
Cevap ver10 ay önce

ehilkuiks

Rains: yağmur yağar anlaminda. o yagar denilirse sacma olur. Dogru tercüme edilmemis olur

5
Cevap ver3 yıl önce

burak548861

Bence evet o yağar kabul edilmemeli çünkü orada "yes it rains" diyor yani evet o yağar dersen neyin yağdığını belli etmemiş olursun ama evet yağmur yağar dersen neyin yağdığını belli etmiş olursun.

3
Cevap ver2 yıl önce

Firdevs483284

Aynen katılıyorum amma saçma haa

1
Cevap ver2 yıl önce

soner67

Kesinlikle haklisin.

-3
Cevap ver2 yıl önce

Menaf.Kasap

Bence "Evet, yağmur yağıyor." cevabının da kabul edilmesi gerekiyor.

3
Cevap ver4 yıl önce

SiriusBlack99

Yağıyor ifadesi şimdiki zamandır. Bu yüzden olmaz.

4
Cevap ver2 yıl önce

Menaf.Kasap

tesekkurler, sayende genis zamanla simdiki zamanin farkini anladim

1
Cevap ver1 yıl önce

serdarboztas

Cumle genis zamanda, yagiyor simdiki zaman.

-2
Cevap ver4 yıl önce

mortedamour

türkçeye çeviriyoruz türkçe olarak da anlamlı olmalı o yüzden.

0
Cevap ver3 yıl önce

WhyS0Serious

o zaman raining yazardı kuralı var hepsinin

0
Cevap ver3 yıl önce

61Kemal

Evet,o yağar neden olmasın ki

3
Cevap ver3 yıl önce

sumeyra984792

evet yagmurlu diyo cevapta. evet o yagmur anladim ben yanlis mi

1
Cevap ver2 yıl önce

Mehtap66133

Evet o yağar çook saçma

1
Cevap ver2 yıl önce

aydemireren

Evet , o yağıyor kabul edilmeliydi diye düşünüyorum.

0
Cevap ver3 yıl önce

WhyS0Serious

yağan kar'da olabilir rain yağmur yağmak anlamına geldiği için yanlış bence

0
Cevap ver3 yıl önce

ilkerbirkent

''Evet, ona yağmur yağar'' demek isteseydik mesela bir esyayi kasdediyorsak bunu cevirebilir misiniz?

0
Cevap ver3 yıl önce

miray208542

Doğru yaptım

0
Cevap ver3 yıl önce

Mustafa204499

Evet o yağar yazdım nasıl kabul etmiyo bu ya

0
Cevap ver2 yıl önce

Yusuf668087

Evet yağıyoru kabul etti?

0
Cevap ver2 yıl önce

papatya90

evet o yağar neden olmuyor ?

0
Cevap ver2 yıl önce

Okanobanol

Yağmur yapar geniş zamanda da kullanılabilir niye takıldınız ki buna :) mesela izmire sonbaharda yağmur yağar :) hadi gidin şimdi :) kar yağıyor nasıl deniyor onu bilemedim

0
Cevap ver2 yıl önce

aya26325

Evet o yağar niye kabul edilmiyo it var ama

0
Cevap ver2 yıl önce

bahadir1453

Evet o yağar olmalı

0
Cevap ver2 yıl önce

nomadicbull

Evet o yagiyor yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Evet O yağış yazdim kabul etmedi ((( Why ??? (///▽///)

0
Cevap ver2 yıl önce

emre522195

Evet o yağmurlu nasil kabul edilmez???!!!?

0
Cevap ver2 yıl önce

edanuryuksel

it zaten o demek değil mi bence ''evet o yağmurlu'' da kabul edilmeli

0
Cevap ver1 yıl önce

Dilekakr

O yokki orda nasil yazdınız arkadaşlar

0
Cevap ver1 yıl önce