Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, it rains."

Çeviri:Evet, yağmur yağar.

4 yıl önce

47 Yorum


SAYGINTOSU

Evet o yagar kabul edilmeli bence

3 yıl önce

serdaro81

Arkadaşlar hepiniz takıldınız buna :) havanın bir durumunu anlatırken it kullanılır.

It is foggy today=bugün sisli

İt is raining=yağmur yağıyor.

2 yıl önce

emrecolakk

Bak raining demişsin zaten yağmurun yağadığını söylemişsin. It is rain ise "bu yağmur" demek.

2 yıl önce

serdaro81

Nerede it is rain dedim?

2 yıl önce

melisa726811

Aynen

10 ay önce

ehilkuiks

Rains: yağmur yağar anlaminda. o yagar denilirse sacma olur. Dogru tercüme edilmemis olur

3 yıl önce

burak548861

Bence evet o yağar kabul edilmemeli çünkü orada "yes it rains" diyor yani evet o yağar dersen neyin yağdığını belli etmemiş olursun ama evet yağmur yağar dersen neyin yağdığını belli etmiş olursun.

2 yıl önce

Firdevs483284

Aynen katılıyorum amma saçma haa

2 yıl önce

soner67

Kesinlikle haklisin.

2 yıl önce

Menaf.Kasap

Bence "Evet, yağmur yağıyor." cevabının da kabul edilmesi gerekiyor.

4 yıl önce

SiriusBlack99

Yağıyor ifadesi şimdiki zamandır. Bu yüzden olmaz.

2 yıl önce

Menaf.Kasap

tesekkurler, sayende genis zamanla simdiki zamanin farkini anladim

1 yıl önce

serdarboztas

Cumle genis zamanda, yagiyor simdiki zaman.

4 yıl önce

mortedamour

türkçeye çeviriyoruz türkçe olarak da anlamlı olmalı o yüzden.

3 yıl önce

WhyS0Serious

o zaman raining yazardı kuralı var hepsinin

3 yıl önce

61Kemal

Evet,o yağar neden olmasın ki

3 yıl önce

sumeyra984792

evet yagmurlu diyo cevapta. evet o yagmur anladim ben yanlis mi

3 yıl önce

Mehtap66133

Evet o yağar çook saçma

2 yıl önce

aydemireren

Evet , o yağıyor kabul edilmeliydi diye düşünüyorum.

3 yıl önce

WhyS0Serious

yağan kar'da olabilir rain yağmur yağmak anlamına geldiği için yanlış bence

3 yıl önce

ilkerbirkent

''Evet, ona yağmur yağar'' demek isteseydik mesela bir esyayi kasdediyorsak bunu cevirebilir misiniz?

3 yıl önce

miray208542

Doğru yaptım

3 yıl önce

Mustafa204499

Evet o yağar yazdım nasıl kabul etmiyo bu ya

3 yıl önce

Yusuf668087

Evet yağıyoru kabul etti?

2 yıl önce

papatya90

evet o yağar neden olmuyor ?

2 yıl önce

Okanobanol

Yağmur yapar geniş zamanda da kullanılabilir niye takıldınız ki buna :) mesela izmire sonbaharda yağmur yağar :) hadi gidin şimdi :) kar yağıyor nasıl deniyor onu bilemedim

2 yıl önce

aya26325

Evet o yağar niye kabul edilmiyo it var ama

2 yıl önce

bahadir1453

Evet o yağar olmalı

2 yıl önce

nomadicbull

Evet o yagiyor yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Evet O yağış yazdim kabul etmedi ((( Why ??? (///▽///)

2 yıl önce

emre522195

Evet o yağmurlu nasil kabul edilmez???!!!?

2 yıl önce

edanuryuksel

it zaten o demek değil mi bence ''evet o yağmurlu'' da kabul edilmeli

1 yıl önce

Dilekakr

O yokki orda nasil yazdınız arkadaşlar

1 yıl önce

semih467052

Evet, o yağmur dedim olmadı neden ya

1 yıl önce

Dila268736y

Evet, o yağmur olması gerekmiyor mu

1 yıl önce

TARIKAPAYDIN

yagar degil mi yagiyoru neden kabul dediyor ??

1 yıl önce

tahir703039

Bence s takisiyla ilgili

1 yıl önce

Kerem962620

Mikrofonu açıp hoparlörü açıyorum konuşmaya gerek kalmıyor efsane birşey

9 ay önce

mortedamour

yes it rains nasıl evet yağmur yağar diye çevirilir arkadaşlar yapmayın ya. Size biri yağmur yağıyor mu diye sorunca evet yağmur yağar diye mi cevap veriyorsunuz?

3 yıl önce

asude6

Ya ben son kelimeyi anlamadim rain mi diyo yoksa wrinx falan mi diyo kafam cok karisik

3 yıl önce

denizgun

"evet o yağar"yanıtı doğrudur. Hazırlayanların yetersizliği nedeniyle bu yanıt yanlış değerlendirilmiştir.

2 yıl önce

Neslihan799118

Evet o yağar yanlış olamaz

2 yıl önce

THEGOREN

Shower de kullanila bilirr

2 yıl önce

erdiizgi

Evet, hava yagmurlu gibi alternatif yanitlari kabul etmeli mi acaba birazcik?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

olabilir--tercümesi kolay bir cümle değil. rapor gönderirsen bakarız.

4 yıl önce

gokhanweb

bence kabul edilmemeli. günlük hayatta böyle bir cümleyle karşılaşıldığında sizin söylediğiniz anlaşılır ancak burada kelime bilgisi ve gramer öğrendiğimiz için biraz günlük konuşmalardan uzak olması gerekir. yanılıyor olabilirim.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

senin dediğin mantıkta gittik biz de hep ama Tr-Eng arasında kullanım şeklinde çok fark olan bu tarz ifadelerde insanların kalbini kırmamayı da tercih ediyoruz :-) Nasılsa gramer öğretmek için yeterince fırsatımız oluyor.

4 yıl önce