"Yes,itrains."

Çeviri:Evet, yağmur yağar.

4 yıl önce

34 Yorum


SAYGINTOSU

Evet o yagar kabul edilmeli bence

3 yıl önce

serdaro81

Arkadaşlar hepiniz takıldınız buna :) havanın bir durumunu anlatırken it kullanılır.

It is foggy today=bugün sisli

İt is raining=yağmur yağıyor.

3 yıl önce

emrecolakk

Bak raining demişsin zaten yağmurun yağadığını söylemişsin. It is rain ise "bu yağmur" demek.

2 yıl önce

melisa726811

Aynen

1 yıl önce

ehilkuiks

Rains: yağmur yağar anlaminda. o yagar denilirse sacma olur. Dogru tercüme edilmemis olur

3 yıl önce

burak548861

Bence evet o yağar kabul edilmemeli çünkü orada "yes it rains" diyor yani evet o yağar dersen neyin yağdığını belli etmemiş olursun ama evet yağmur yağar dersen neyin yağdığını belli etmiş olursun.

2 yıl önce

Firdevs483284

Aynen katılıyorum amma saçma haa

3 yıl önce

Menaf.Kasap

Bence "Evet, yağmur yağıyor." cevabının da kabul edilmesi gerekiyor.

4 yıl önce

SiriusBlack99

Yağıyor ifadesi şimdiki zamandır. Bu yüzden olmaz.

3 yıl önce

Menaf.Kasap

tesekkurler, sayende genis zamanla simdiki zamanin farkini anladim

2 yıl önce

61Kemal

Evet,o yağar neden olmasın ki

3 yıl önce

sumeyra984792

evet yagmurlu diyo cevapta. evet o yagmur anladim ben yanlis mi

3 yıl önce

Mehtap66133

Evet o yağar çook saçma

2 yıl önce

Engin725611

evet yavış yağıya yazdım kabul etmedi

1 ay önce

aydemireren

Evet , o yağıyor kabul edilmeliydi diye düşünüyorum.

3 yıl önce

WhyS0Serious

yağan kar'da olabilir rain yağmur yağmak anlamına geldiği için yanlış bence

3 yıl önce

ilkerbirkent

''Evet, ona yağmur yağar'' demek isteseydik mesela bir esyayi kasdediyorsak bunu cevirebilir misiniz?

3 yıl önce

miray208542

Doğru yaptım

3 yıl önce

Mustafa204499

Evet o yağar yazdım nasıl kabul etmiyo bu ya

3 yıl önce

Yusuf668087

Evet yağıyoru kabul etti?

3 yıl önce

papatya90

evet o yağar neden olmuyor ?

3 yıl önce

Okanobanol

Yağmur yapar geniş zamanda da kullanılabilir niye takıldınız ki buna :) mesela izmire sonbaharda yağmur yağar :) hadi gidin şimdi :) kar yağıyor nasıl deniyor onu bilemedim

3 yıl önce

aya26325

Evet o yağar niye kabul edilmiyo it var ama

3 yıl önce

bahadir1453

Evet o yağar olmalı

3 yıl önce

nomadicbull

Evet o yagiyor yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Evet O yağış yazdim kabul etmedi ((( Why ??? (///▽///)

2 yıl önce

emre522195

Evet o yağmurlu nasil kabul edilmez???!!!?

2 yıl önce

edanuryuksel

it zaten o demek değil mi bence ''evet o yağmurlu'' da kabul edilmeli

2 yıl önce

Dilekakr

O yokki orda nasil yazdınız arkadaşlar

2 yıl önce

semih467052

Evet, o yağmur dedim olmadı neden ya

1 yıl önce

Dila268736y

Evet, o yağmur olması gerekmiyor mu

1 yıl önce

TARIKAPAYDIN

yagar degil mi yagiyoru neden kabul dediyor ??

1 yıl önce

tahir703039

Bence s takisiyla ilgili

1 yıl önce

Kerem962620

Mikrofonu açıp hoparlörü açıyorum konuşmaya gerek kalmıyor efsane birşey

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.