"Yes, it rains."

Çeviri:Evet, yağmur yağar.

February 4, 2014

39 Yorum

Konu önem sırasına göre

SAYGINTOSU

Evet o yagar kabul edilmeli bence

May 2, 2015

serdaro81

Arkadaşlar hepiniz takıldınız buna :) havanın bir durumunu anlatırken it kullanılır.

It is foggy today=bugün sisli

İt is raining=yağmur yağıyor.

November 12, 2015

emrecolakk

Bak raining demişsin zaten yağmurun yağadığını söylemişsin. It is rain ise "bu yağmur" demek.

February 24, 2016

Selmanbgrynk

'' İt rains'' diyor s takısı almış yani geniş zamanda bir fill olarak kullanılmış burda

February 3, 2019

simare11

Evet çok doğru

August 8, 2019

Hayrunnisa845146

Bencede

August 15, 2019

ehilkuiks

Rains: yağmur yağar anlaminda. o yagar denilirse sacma olur. Dogru tercüme edilmemis olur

July 5, 2015

burak548861

Bence evet o yağar kabul edilmemeli çünkü orada "yes it rains" diyor yani evet o yağar dersen neyin yağdığını belli etmemiş olursun ama evet yağmur yağar dersen neyin yağdığını belli etmiş olursun.

March 28, 2016

Firdevs483284

Aynen katılıyorum amma saçma haa

November 7, 2015

Menaf.Kasap

Bence "Evet, yağmur yağıyor." cevabının da kabul edilmesi gerekiyor.

April 7, 2014

SiriusBlack99

Yağıyor ifadesi şimdiki zamandır. Bu yüzden olmaz.

October 10, 2015

Menaf.Kasap

tesekkurler, sayende genis zamanla simdiki zamanin farkini anladim

November 21, 2016

61Kemal

Evet,o yağar neden olmasın ki

July 18, 2015

Engin725611

evet yavış yağıya yazdım kabul etmedi

October 21, 2018

aydemireren

Evet , o yağıyor kabul edilmeliydi diye düşünüyorum.

February 11, 2015

WhyS0Serious

yağan kar'da olabilir rain yağmur yağmak anlamına geldiği için yanlış bence

June 29, 2015

ilkerbirkent

''Evet, ona yağmur yağar'' demek isteseydik mesela bir esyayi kasdediyorsak bunu cevirebilir misiniz?

April 1, 2015

miray208542

Doğru yaptım

August 6, 2015

kadir813109

aferin:)

October 6, 2019

sumeyra984792

evet yagmurlu diyo cevapta. evet o yagmur anladim ben yanlis mi

August 15, 2015

Mustafa204499

Evet o yağar yazdım nasıl kabul etmiyo bu ya

August 20, 2015

Yusuf668087

Evet yağıyoru kabul etti?

August 31, 2015

alevsule

evet o yağar neden olmuyor ?

September 13, 2015

Okanobanol

Yağmur yapar geniş zamanda da kullanılabilir niye takıldınız ki buna :) mesela izmire sonbaharda yağmur yağar :) hadi gidin şimdi :) kar yağıyor nasıl deniyor onu bilemedim

September 20, 2015

aya26325

Evet o yağar niye kabul edilmiyo it var ama

October 29, 2015

bahadir1453

Evet o yağar olmalı

December 7, 2015

nomadicbull

Evet o yagiyor yazdım kabul etmedi

January 1, 2016

Mehtap66133

Evet o yağar çook saçma

March 23, 2016

Shafa_Nur_Az

Evet O yağış yazdim kabul etmedi ((( Why ??? (///▽///)

May 12, 2016

emre522195

Evet o yağmurlu nasil kabul edilmez???!!!?

July 25, 2016

edanuryuksel

it zaten o demek değil mi bence ''evet o yağmurlu'' da kabul edilmeli

October 23, 2016

Dilekakr

O yokki orda nasil yazdınız arkadaşlar

November 3, 2016

semih467052

Evet, o yağmur dedim olmadı neden ya

December 20, 2016

Dila268736y

Evet, o yağmur olması gerekmiyor mu

December 25, 2016

TARIKAPAYDIN

yagar degil mi yagiyoru neden kabul dediyor ??

March 21, 2017

tahir703039

Bence s takisiyla ilgili

July 15, 2017

Kerem962620

Mikrofonu açıp hoparlörü açıyorum konuşmaya gerek kalmıyor efsane birşey

November 13, 2017

simare11

Dualingooooo

August 8, 2019

Yurdanur396015

R yi v gibi okuyor.

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.