1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "No, it is not me, it is you."

"No, it is not me, it is you."

Fordítás:Nem, ez nem én vagyok, ez te vagy.

February 4, 2014

23 hozzászólás


krumplika

Én vagyok = I am Nem én vagyok not me??? te vagy = it is you?? nem you are? shit


ancillaDomini

Szerintem úgy van a nyelv logikája, hogy "ez van én, ez van te", csak mi másképpen mondjuk... Legalábbis számomra így érthető meg


ancillaDomini

Illetve tagadva "ez van nem én... stb"


kissjudith3

Csak hogy ott nem az szerepel, hogy én, hanem az, hogy engem vagy nekem (tárgyeset) Rossz a magyar fordítás. Helyesen a jelentése: Nem, ez nem nekem (...jár,) vagy nem engem (...illet), ez neked (...jár,) téged (...illet)


GaborGh

Szerintem is, Én is igy fordítanám :)


AladrFodor

ez akkora baromság, hogy kérdőjelbe teszi az egész rendszert.


Bandilapja

Egyetértek veled!


vagyokakivagyok

Eléggé összezavar egy kezdőt, mivel a "me" és a "you" tárgyeset és nem pedig alany; "me" = engem, nekem, "you"=téged, neked. Nincs ebben logika, el kell fogadni, hogy így mondják.


H_Karesz

A GT-be beírtam ezt: Nem, ez nem nekem van, ez neked van S ezt adta ki: No, it's not me, it's you Márpedig ez a feladat. Akkor miért nem jó a beadott példa IS? Remélem a szerkesztők ezt a beszélgetést is elolvassák. Már ha van még szerkesztője manapság a DL-nak.


kissjudith3

az egyetlen valamit érő hozzászólás. Tárgyeset pont.


WannaBeTalk

A korábbi vélemények alapján is jó kell, hogy legyen a "Nem, nem én vagyok, hanem te" fordítás is. A megadott megoldással szemben, ez ráadásul magyarosabb, illetve jobban megfelel az élő magyar nyelvben használtnak.


dinapsi

nem, ez nem én vagyok, te vagy ezt miért nem fogadja el?


Zsuzsi182464

Valaki ezt a változatot megreklamálta, mert már elfogadja a Duo. 2020 július


GeriHalmai

Nkm ugy volt jo h Nem ez nem én vagyok, ez te vagy


nagyi60

miért nem fogadja el az általa is jónak ítélt választ ?


DexterLaboratory

A feladat teljesen jó. Nincs vele semmi baj. Például Képeket nézegetve elhagozhat a következő mondat: "Nem, ez nem én vagyok, ez te vagy."


j.t.maston

magyarul ilyet nem mondanak. Nem, ez nem én vagyok, HANEM TE.


bandirek

Itt fontos az "ez". Nem általánosan beszél valakiről, hanem konkrétan. Mint ahogy a lenti fényképes hozzászólásnál. Az más dolog, hogy magyarban ezt rövidíteni szoktuk és elhagyjuk az ez szót.


BarnabsGul3

Én azt írtam hogy,nem nem én vagyok ő és kijavítva de ezt is elfogadta


fgvdRr

Ki ilyen buta hogy nem tudja hogy ő maga


Zsuzsi182464

És ha gyerekkori képeket nézeget két testvér? Akkor ők buták, mert nem tudják, hogy félévesen melyikük van a képen? A két gyerekről van olyan képem, amin a ruhát kell néznem, hogy épp melyik van rajta, annyira egyformák voltak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.