"The girls have hats."

Fordítás:A lányoknak vannak kalapjaik.

5 éve

8 hozzászólás


BotiAti

... sapkái(k) miért nem jó? Úgy tudtam a "hat" lehet kalap és sapka is, vagy tévedek?

4 éve

Alita20003

Mert a sapka az cup

4 éve

cselida

A lányok kalapjai. Ezzel mi a baj?

4 éve

petra.fura

a lányoknak van kalapja miért nem jó ?

5 éve

Ocsike82

Mert többesszámban van a főnév. Hat-kalap, hats-kalapok.

5 éve

kira819835

Ugyan ezt mondtam 2* és nem volt jó! Hogy az a szemét Duolingo!!!

2 éve

zoller6

A sapka miért nem jó???

11 hónapja

Tams290706

Nem has kellene?

4 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.