A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What properties does it have?"

Fordítás:Milyen tulajdonságai vannak?

4 éve

30 hozzászólás


r0b33

ennek a mondatnak ÍGY itt semmi keresnivalója...

ha a "megfejtés" tulajdonjai, birtokai, stb. akkor igen (azt viszont nem fogadja el...), de ebben a jelentésben semmi keresnivalója itt a helyek között... (vélhetően a szándék is az általam kifogásolt értelemben sorolta volna ide...)

4 éve

johalasz46

Nem jó a kiejtés sem: Has-t mond have helyett, elbizonytalanit: a kiejtés szerint, vagy a helyes nyelvtan szerint irjam le, amit hallok. ( a does és a has itt üti egymást, mert vagy it has, vagy does it have. No, mindegy...) Bőven elég a szavakat fejbentartani...

1 éve

Metatron36

Nem értem a problémát, kifejtenéd?

4 éve

r0b33

ez itt a helyek kategória ... milyen tulajdonságai vannak?

4 éve

barlaiedit
barlaiedit

Ha egy ingatlant akarsz vásárolni, megkérdezed, hogy milyen tulajdonságai vannak - ez talán a hiányzó láncszem :-)

4 éve

Metatron36

Ja értem. Fórumnál nem írja már ki a kategóriát. Egyébként azt szoktam észrevenni hogy nem mindig kapcsolódik minden egyes mondat szorosan a témához.

4 éve

r0b33

tehát: ha tulajdonok, birtokok, mint property többesszámban (properties) nem elfogadott megoldás. De mint tulajdonságok igen. ez így (össze)zavaró, ebben a kategóriában (helyek)

4 éve

zetorka

szerintem pont azért tették ide, mert a propertynek más jelentése is van -> beugratós kérdés

4 éve

Metatron36

Lehet hogy csak azért rakták bele mert a property valóban jelent tulajdont, ingatlant, viszont végül egy másik jelentésére mentek rá.

4 éve

pinholik
pinholik

milyen tulajdonságokkal rendelkezik....

4 éve

agravo

egy tárgynak "it" nem lehet birtoka

4 éve

csarkesz
csarkesz

Az "it" nem feltétlenül (fizikai) tárgyra utal. Utalhat például egy befektetési alapra, vagy egy település önkormányzatára is. Ezeknek pedig természetesen lehetnek birtokaik (ingatlanjaik).

4 éve

Sophie-91

ez igaz, viszont jelen esetben itt tulajdonságokról van szó és akkor már én is megkérdőjelezném az "it"-et a mondatban, akkor már miért nem lehetett "she"-t vagy "he"-t írni, hogy egyértelműbb legyen...

4 éve

AntalGabriella

allatnak is vannak tulajdonsagai es az "it"

3 éve

supremo11

Igy van, söt birtokai is lehetnek egy állatnak más jogrendszerekben. Ló is volt már konzul a történelem során :)

1 éve

GborNagy904167

Még " szamár" is.

1 éve

JuY.ce

Háztartási-, elektronikai cikkeknek is vannak tulajdonságai. Pl. boltban megkérdezed az eladót, mikor mosógépet szeretnél.

3 éve

csarkesz
csarkesz

Valaki az angol mondatot kapja meg feladványként, hogy fordítsa magyarra, valaki pedig a magyart kapja, hogy fordítsa angolra. Alapvetően ezért lehet az, hogy egyesek más jelentésre gondolnak. Én pl. az angol mondatot kaptam feladványként.

4 éve

BernadettH1

No ez az. Honnan tudjam mire gondol? Milyen tulajfonsàgai vannak? Milyen birtokai vannak??!!

4 éve

Xelph

Egy helynek is lehetnek tulajdonságai

4 éve

puskaskati

Már elfogadja jónak mind a két jelentést.

3 éve

EnnEnn1

Milyen tulajdonságokkal rendelkezik. Jó ez is.

1 éve

EnnEnn1

... a végén kérdőjellel, lehagytam, haha sebaj...

1 éve

AndiUrban

ez miért tobbes szám?

4 éve

atomjani

Mert valaminek lehet tóbb tulajdonsága is. Pl a rózsa szép és tüskés. Itt meg többesszámban adta meg.

4 éve

AndiUrban

ja kosz má kozben rájottem én is:)

4 éve

szucsla

a kelléket miért nem fogadja el?

4 éve

Alica88

en tulajdont vagy vagyont irtam volna...

4 éve

r0b33

a témakör okán teljesen jogos is a feltételezés, lásd tőlem kicsit fentebb... ;)

4 éve

Kereke4

ezt írtam és nem fogadta el!

9 hónapja