"Themanhastheplates."

Tłumaczenie:Ten człowiek ma talerze.

2 lata temu

31 komentarzy


WiolaK3

Dlaczego człowiek a nie mężczyzna jest w tłumaczeniu?

2 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Też się zastanawiam ;-;

1 rok temu

Karolina626076

Men to mężczyzna, a nie człowiek. Człowiek to human.

2 lata temu

alfa15335

Men to znaczy mężczyźni. Man to człowiek ale i mężczyzna. Lecz chyba częściej używa się żeby powiedzieć człowiek zwrotu human

1 rok temu

belforda

"men" = mężczyźni, a mężczyzna = "man"

1 rok temu

belforda

"men" to jest liczba mnoga, czyli mężczyźni

1 rok temu

Wojciech90872

Mężczyzna to człowiek chociaż moja żona ma inne zdanie

1 rok temu

Mateusz992179

Zapraszam do mojego klubu, kod UWXNGS

6 miesięcy temu

Roksana770836

Powinno być "human" ale ok.

6 miesięcy temu

Kalina695655

Wcale nie!!!!!!!!

1 miesiąc temu

StefaniaDo115746

Man to i mężczyzna i człowiek

1 rok temu

Weronika912684

Kliknełam talerz i nie poszło i musze jeszcze raz to robić

1 rok temu

dariusz771056

mężczyzna też człowiek :)

1 tydzień temu

Weronika912684

To było proste

1 rok temu

lola596184

Najpierw mężczyzna to man a potem to samo słowo znaczy człowiek. Dla niewiedzących-człowiek-human

8 miesięcy temu

gawronek45

to jest ujęte bardziej potocznie, spokojnie ludzie

4 tygodnie temu

Mi6It

czlowiek to men ... ja myslalem ze men to mezczyzna

1 rok temu

OyuArt

Men to mężczyzni.

1 rok temu

AnnaJeka

quuuuuuu677

1 rok temu

Aleksander567415

Dlaczego nie men

1 rok temu

NataliaS479767

Men-mężczyzna Man-człowiek podajmy przykład pewnie znacie x men jak nie to sprawdzicie w internecie , a wracając skoro już wiecie / wiedzieliście kto to x meni to x men znaczy x mężczyzna TO NIE MOŻNA POWIEDZIEĆ TAK O KOBIECIĘ (z x men np. o : jean grey , storm , rouge...) A x man oznacza x człowiek czyli można powiedzieć zarówno o mężczyźnie jak i o kobiebiecię np. ( profesor x ,jean grey , magneto , storm , ice man , rouge...) czyli już rozumiecie ?

11 miesięcy temu

Coppera1

A men to nie jest przypadkiem mężczyzna? Podejrzana sprawa... -.-

11 miesięcy temu

Bartek872594

Nie zaliczylo posiada

10 miesięcy temu

Artur65053

..man.. To nie w tłumaczeniu czlowiek tylko ..mężczyzna..

8 miesięcy temu

Magdalena678132

Bosz XDDD

4 miesiące temu

PaweZalews4

Czemu konstrukcja zawiera has ?

1 rok temu

belforda

"has" dotyczy 3 osoby l. pojedynczej, czyli "He has... ", "She has... ", "It has..."

1 rok temu

Anielka987983

man to męszczyzna

1 rok temu

Juleczka123598

Dlaczego nie men

2 lata temu

belforda

men- to jest liczba mnoga (mężczyźni), a w zadaniu mamy przetłumaczyć mężczyzna (jeden mężczyzna, jeden człowiek), więc wypadałoby użyć "man"

2 lata temu

Ania777864

Dlaczego człowiek pżecież men to człowiek

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.