"On jeszcze nie odpowiedział."

Tłumaczenie:He did not answer yet.

2 lata temu

3 komentarze


Skip-it

He still didn't answer, dlaczego nie działa?

2 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

Wyjaśnienia można znaleźć np. w tym słowniku:

  • Don't use 'still' in a negative clause simply to say that something has not happened up to the present time. The word you use is 'yet'. 'Yet' goes after not or at the end of the clause.

Ponadto, 'still' w znaczeniu "wciąż" powinno być użyte po pierwszym czasowniku posiłkowym, a jeśli nie ma czasownika posiłkowego - przed właściwym czasownikiem, z wyjątkiem "to be", który poprzedza 'still'. To słowo ma jednak znacznie więcej znaczeń i nie jest wcale takie proste w użyciu.

2 lata temu

buskes76
buskes76

"still" ma wiele znaczeń ale w Twoim zdaniu tłumaczył bym to raczej jako "ciągle, nadal" a nie "jeszcze" pomimo że też jest to jednym z wielu tłumaczeń

8 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.