"Αυτή ακούει ραδιόφωνο το πρωί."

Μετάφραση:She listens to the radio in the morning.

πριν από 2 χρόνια

2 σχόλια


Kitrinos
Kitrinos

εδω γιατι χρησιμοποιουμε "to" βασικα απαντησα λαθος ετσι κι αλλιως, γιατι εγραψα "She listens radio in the morning" αλλα δεν καταλαβα "to the" στην περιπτωση αυτη, εαν ηταν να μεταφρασω στα ελληνικα, θα εγραφα "αυτη ακουει στο ραδιοφωνο το πρωι" θα ηταν λαθος η απαντηση μου; ευχαριστω!

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Απλά έτσι η σωστή σύνταξη του ρήματος στα αγγλικά. Ειναι "to hear something" αλλά "to listen to something". Το άρθρο συμπεριλαμβάνεται ανάλογα με την περίπτωση. Π.χ. "I hear a voice" (Ακούω μία φωνή), "I hear him talking" (Τον ακούω να μιλάει), "I like listening to music" (Μου αρέσει να ακούω μουσική), "I am listening to the music" (Ακούω τη μουσική (εννοείται που παίζει τώρα)).

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.