A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A gyerekeik beszélnek angolul."

Fordítás:Their children speak English.

4 éve

9 hozzászólás


alibaba78

Azt miert nem fogadja el, hogy their kids?

4 éve

Hanolka

Ha jól tudom a kid kölyköt jelent

4 éve

MPetra1

Miért nem kell ide az "in"?

4 éve

BalzsWinkl

Mert nem angolBAN beszeknek, hanem angolul

4 éve

csibe1982

pedig anno x évvel ezelőtt mi is úgy tanultuk... hogy in english ... :-/ én sem értettem, de mivel láttam ő hogy írja már többedjére átvettem :)

4 éve

enko_01

A their children is ugyan olyan jo kell legyen,mint az its children...mert ebbol nem derul ki,hogy kinek a gyerekei...:(

4 éve

k.kristof

Én nem ertem az első kettő arra következtet hogy az ő gyerekei.

4 éve

ledgab

A gyerekeik nem egyes szam?!

4 éve

ZoeZonda

Miért nem kell az elején a the?

3 éve