Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kamera yok."

Çeviri:Keine Kameras.

0
2 yıl önce

4 Yorum


candost2
candost2

Neden Kamera degilde "Kameras"?

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Tekil olup "Kamera" şeklinde de olabilir ancak çoğul olup "Kameras" da olabilir. Çünkü "kamera yok" derken, ifade ettiğimiz şey tekil veya çoğul da olsa bizler Türkçe'de tekil halde kullanıyoruz. "Kameralar yok." demek, Türkçe dilbilgisi açısından biraz bozuk gibi geldi bana şahsen. Yani demek istediğim şu, "kamera yok" derken sözün gelişine (kaynağa, bağlama) göre tekil veya çoğul kullanılabilir.

2
Cevap ver12 yıl önce

candost2
candost2

Cevap için teşekkürler.

1
Cevap ver2 yıl önce

Deniz705411

"Kein Kamera" da kabul edilebilir bence, oder?

0
Cevap ver1 yıl önce