Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz birlikte güçlüyüz."

Çeviri:Gemeinsam sind wir stark.

2 yıl önce

7 Yorum


canberkguven1065

zusammen sind wir stark olmaz mı ?

2 yıl önce

yasinkarak16

haklısın olabilir

1 yıl önce

TuranBener

Bence 'Gemainsam sind wir stark' genellikle biz güçlü müyüz manasına gelir ve soru şekli olmaz mı? Doğrusu 'Gemainsam wir sind stark' olmalıydı

10 ay önce

unutmaz
unutmaz

Hayır almancada ilk kelime kişi zamiri olmazsa 2. Yardımcı fiil 3. Kişi zamiri olur

2 ay önce

roberto570314

Burada ; birlikte güçlü biziz olmuş...

2 hafta önce

alipak9

Neden sind geldi

9 ay önce

unutmaz
unutmaz

Wir kelimedinin yardımcı fiili olduğu için tıpkı ingilizcedeki we are gibi

2 ay önce