Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz birlikte güçlüyüz."

Çeviri:Gemeinsam sind wir stark.

2 yıl önce

7 Yorum


canberkguven1065

zusammen sind wir stark olmaz mı ?

2 yıl önce

TuranBener

Bence 'Gemainsam sind wir stark' genellikle biz güçlü müyüz manasına gelir ve soru şekli olmaz mı? Doğrusu 'Gemainsam wir sind stark' olmalıydı

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Hayır almancada ilk kelime kişi zamiri olmazsa 2. Yardımcı fiil 3. Kişi zamiri olur

4 ay önce

alipak9

Neden sind geldi

11 ay önce

unutmaz
unutmaz

Wir kelimedinin yardımcı fiili olduğu için tıpkı ingilizcedeki we are gibi

4 ay önce

roberto570314

Burada ; birlikte güçlü biziz olmuş...

2 ay önce

elif371773

Gemeinsam bu kelimeyi bir turlü ezberleyemiyorm

1 ay önce