1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz birlikte güçlüyüz."

"Biz birlikte güçlüyüz."

Çeviri:Gemeinsam sind wir stark.

August 2, 2016

14 Yorum


TuranBener

Bence 'Gemainsam sind wir stark' genellikle biz güçlü müyüz manasına gelir ve soru şekli olmaz mı? Doğrusu 'Gemainsam wir sind stark' olmalıydı


unutmaz

Hayır almancada ilk kelime kişi zamiri olmazsa 2. Yardımcı fiil 3. Kişi zamiri olur


EcrinNurAslan

Bencede ben öyle yapmıştım ama kabul etmedi ayrıca evet sind başa gelince soru şekline dönmüyor muydu


canberkguven1065

zusammen sind wir stark olmaz mı ?


yasinkarak16

haklısın olabilir


dradmrl

Wir sind stark gemeinsam olur mu


minu_

Zusammen ne demek


Peynir9

Birlikte demek


GhostAlexMercer

peki bunu nasıl soru haline getiririz?


roberto570314

Burada ; birlikte güçlü biziz olmuş...


elif371773

Gemeinsam bu kelimeyi bir turlü ezberleyemiyorm


alipak9

Neden sind geldi


unutmaz

Wir kelimedinin yardımcı fiili olduğu için tıpkı ingilizcedeki we are gibi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.