"Biz birlikte güçlüyüz."

Çeviri:Gemeinsam sind wir stark.

August 2, 2016

16 Yorum
Tartışma kilitli.


TuranBener

Bence 'Gemainsam sind wir stark' genellikle biz güçlü müyüz manasına gelir ve soru şekli olmaz mı? Doğrusu 'Gemainsam wir sind stark' olmalıydı


unutmaz

Hayır almancada ilk kelime kişi zamiri olmazsa 2. Yardımcı fiil 3. Kişi zamiri olur


_EcrinNur_

Bencede ben öyle yapmıştım ama kabul etmedi ayrıca evet sind başa gelince soru şekline dönmüyor muydu


Aydin267248

Wir sind gemainsam stark ola bilir. Fiili sırasını degismeden ozneyle nesneyi yer degistire biliriz


dradmrl

Wir sind stark gemeinsam olur mu


CanerUcak

hayır bir başka yazılışı wir sind gemeinsam stark olur sona gelicek fiil bence duolingo dışında destek almalısınız.


canberkguven1065

zusammen sind wir stark olmaz mı ?


GhostAlexMercer

peki bunu nasıl soru haline getiririz?


roberto570314

Burada ; birlikte güçlü biziz olmuş...


CanerUcak

türkçe düşünme kanka doğru çıkartamassın ki burdada bir sonuç çıkartamamışsın


elif371773

Gemeinsam bu kelimeyi bir turlü ezberleyemiyorm


serrayevski

Zusammen ne demek


ParisienBerliner

Wir sind gemeinsam stark


MuhsinKara6

zusammen kullanımının doğru kabul edilmesi gerekiyor bence


rabiaHASAR

Bu cümle neye göre kuruluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.