Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"They have shirts."

Μετάφραση:Αυτοί έχουν πουκάμισα.

πριν από 2 χρόνια

8 σχόλια


Sadinoel2

το they, δεν είναι αυτά αυτές αυτοί ?

πριν από 1 χρόνο

joanlaz

υποκαμισω ηταν καθαρευουσα το πουκαμισο ειναι στην δημοτικη πολλες φορες ομως επιδη δεν βαζουμε τονους μας λεει σχεδον σωστο

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

ουσιαστικό που να λήγει σε -ω δεν υπάρχει. Μόνο τα ρήματα λήγουν σε -ω. Υποκάμισο είναι στην καθαρεύουσα που γραφόταν στα σχολεία παλαιότερα. Στη δημοτική που μιλάμε σήμερα είναι "πουκάμισο"

πριν από 10 μήνες

HarilaosDo

Σωστά τότε ας λέμε για τα υποκάμισα

πριν από 7 μήνες

HarilaosDo

ρε ποια είναι η διαφορά μεταξύ του πουκάμισο με το υποκάμισο? πλην της καθαρεύουσας και της δημοτικής... τι δεν κατάλαβες....

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Ότι το δεύτερο πλεόν δεν χρησιμοποιείται. Αυτή είναι η διαφορά.

πριν από 7 μήνες

Konstantin716578

Γιατί το - υποκάμισα - το θεωρεί λάθος?

πριν από 6 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Ίσως δεν υπάρχει στις εναλλακτικές γιατί δεν χρησιμοποιείται πλέον. Τουλάχιστον σίγουρα όχι συχνά.

πριν από 6 μήνες