"They have shirts."

Μετάφραση:Αυτοί έχουν πουκάμισα.

August 2, 2016

7 σχόλια


Sadinoel2

το they, δεν είναι αυτά αυτές αυτοί ?

October 10, 2017

joanlaz

υποκαμισω ηταν καθαρευουσα το πουκαμισο ειναι στην δημοτικη πολλες φορες ομως επιδη δεν βαζουμε τονους μας λεει σχεδον σωστο

March 19, 2017

Ioanna678593

ουσιαστικό που να λήγει σε -ω δεν υπάρχει. Μόνο τα ρήματα λήγουν σε -ω. Υποκάμισο είναι στην καθαρεύουσα που γραφόταν στα σχολεία παλαιότερα. Στη δημοτική που μιλάμε σήμερα είναι "πουκάμισο"

November 25, 2017

Konstantin716578

Γιατί το - υποκάμισα - το θεωρεί λάθος?

March 26, 2018

Dimitra956826

Ίσως δεν υπάρχει στις εναλλακτικές γιατί δεν χρησιμοποιείται πλέον. Τουλάχιστον σίγουρα όχι συχνά.

March 28, 2018

cuar8

Η λέξη Shirt εκτός απο πουκάμισο σημενει και μπλούζα

February 20, 2019

MarsTheSoap

Πράγματι, και είναι ήδη μια από τις αποδεκτές εναλλακτικές μεταφράσεις της πρότασης. :)

February 21, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.