1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They have shirts."

"They have shirts."

Μετάφραση:Αυτοί έχουν πουκάμισα.

August 2, 2016

8 σχόλια


Sadinoel2

το they, δεν είναι αυτά αυτές αυτοί ?


joanlaz

υποκαμισω ηταν καθαρευουσα το πουκαμισο ειναι στην δημοτικη πολλες φορες ομως επιδη δεν βαζουμε τονους μας λεει σχεδον σωστο


Ioanna678593

ουσιαστικό που να λήγει σε -ω δεν υπάρχει. Μόνο τα ρήματα λήγουν σε -ω. Υποκάμισο είναι στην καθαρεύουσα που γραφόταν στα σχολεία παλαιότερα. Στη δημοτική που μιλάμε σήμερα είναι "πουκάμισο"


Konstantin716578

Γιατί το - υποκάμισα - το θεωρεί λάθος?


Dimitra956826

Ίσως δεν υπάρχει στις εναλλακτικές γιατί δεν χρησιμοποιείται πλέον. Τουλάχιστον σίγουρα όχι συχνά.


cuar8

Η λέξη Shirt εκτός απο πουκάμισο σημενει και μπλούζα


MarsTheSoap

Πράγματι, και είναι ήδη μια από τις αποδεκτές εναλλακτικές μεταφράσεις της πρότασης. :)


Eleni506673

they= αυτοί, αυτές , αυτά

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.