1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I take off my coat."

"I take off my coat."

Μετάφραση:Εγώ βγάζω το παλτό μου.

August 2, 2016

5 σχόλια


Evelin203999

Ειναι μονο παλτο


Eleanna473768

Η μετάφραση που είδες ήταν λάθος!Η λέξη coat δεν σημαίνει και μπουφάν !Το μπουφάν λέγεται (όπως το λένε και οι Άγγλοι) jacket...


Nicolas.Ts1

έγραψα '' βγάζω το μπουφάν μου" και μου το πήρε λάθος, γιατί; Αφού στην μετάφραση που είδα είχε " παλτό, πανωφόρι και μπουφάν ".


Athana11

Γιατι ειναι λαθος το σωστο Δηλαδη ειναι λαθος τα λεμε εγω οταν γραφω βγαζω (ποιος θα ηραν)


GeorgeKara578648

Θα ητανσωστο αν το γραφαμε. "I take my coat off";

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.