Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I take off my coat."

Μετάφραση:Εγώ βγάζω το παλτό μου.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Nicolas.Ts1

έγραψα '' βγάζω το μπουφάν μου" και μου το πήρε λάθος, γιατί; Αφού στην μετάφραση που είδα είχε " παλτό, πανωφόρι και μπουφάν ".

πριν από 2 χρόνια

Athana11

Γιατι ειναι λαθος το σωστο Δηλαδη ειναι λαθος τα λεμε εγω οταν γραφω βγαζω (ποιος θα ηραν)

πριν από 1 χρόνο

Evelin203999

Ειναι μονο παλτο

πριν από 11 μήνες

Eleanna473768

Η μετάφραση που είδες ήταν λάθος!Η λέξη coat δεν σημαίνει και μπουφάν !Το μπουφάν λέγεται (όπως το λένε και οι Άγγλοι) jacket...

πριν από 7 μήνες