"I take off my coat."

Μετάφραση:Εγώ βγάζω το παλτό μου.

August 2, 2016

4 σχόλια


Eleanna473768

Η μετάφραση που είδες ήταν λάθος!Η λέξη coat δεν σημαίνει και μπουφάν !Το μπουφάν λέγεται (όπως το λένε και οι Άγγλοι) jacket...

December 30, 2017

Nicolas.Ts1

έγραψα '' βγάζω το μπουφάν μου" και μου το πήρε λάθος, γιατί; Αφού στην μετάφραση που είδα είχε " παλτό, πανωφόρι και μπουφάν ".

August 2, 2016

Athana11

Γιατι ειναι λαθος το σωστο Δηλαδη ειναι λαθος τα λεμε εγω οταν γραφω βγαζω (ποιος θα ηραν)

October 10, 2016

Evelin203999

Ειναι μονο παλτο

September 9, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.