Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Ik wilde het hem niet vertellen."

Vertaling:I did not want to tell him.

0
2 jaar gelden

3 opmerkingen


verdian45

In de vertaling "I did not want to tell him." is het meewerkend voorwerp (het) onvertaald gebleven.

0
Reageer2 jaar gelden

Engels-les

(I did not want "to" tell him.) Kan iemand mij vertellen of er een regel bestaat, betreft het wel of niet toepassen van het woordje "to" in de zin ? In b.v. de volgende zin komt het woord "to" niet voor. (You did not tell me.)

0
Reageer1 jaar gelden

verdian45

Lastig. Kijk voor de onbepaalde wijs van een werkwoord in het Engels met of zonder "to" maar eens op [http://dictionary.cambridge.org/grammar/british-grammar/infinitives-with-and-without-to].

0
Reageer1 jaar gelden