"Das brauche ich."

Çeviri:Buna ihtiyacım var.

August 2, 2016

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Dennizz79

ich brauche das olması gerekmez mi?


Emre880773

Bu kurallı hâli, örnekteki devrik hâl: Nesne-fiil-özne


Aya80972

Sadece ihtiyacım var olması gerekmez miydi? Das Ona demek değil


GhostAlexMercer

Bu niye böyle ki, ich brauche das olmasi gerekmez mi, yada das braucht mich

Özne fiil nesne yapısı, kökeni aynı olan ingilizceden nasıl bu kadar faklı olabilir, üstelik bu kadar benzerken


Emre880773

Özne-Fiil-Nesne: Kurallı Cümle / Nesne-Fiil-Özne: Devrik Cümle / Örnek: Den Apfel essen wir.


KuluzadehRufet

Sana ihtiyacım var nasıl deriz ?


Emre880773

Bu örneğe göre, Du brauche ich. Bak biz de Türkçe'de nesneyi başa getirebiliyormuşuz vurgulamak için.


Eroll.

Almanca'da devrik cümleler cümlelerimizi güzelleştirir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.