1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adamlar süt içerler."

"Adamlar süt içerler."

Çeviri:The men drink milk.

February 5, 2014

20 Yorum


erdem.kahr

Men Erkekler degilmi


SevdeNur667726

Evet erkekler ya da adamlar ikisi de ayni


ZeynepSu222120

Erkekler demek ama adamlar da deniyor.


Fatih.Salih

Şimdi burada drink te neden " s " yok yahu biri bana anlatsın


incikin_

Geniş zamanda olumlu cümlede özne he/she/it ise fiile -s getiriyoruz.

Man (adam) "HE" gibi düşünülebilir.

He drinks.
The man drinks.

Men (adamLAR) "THEY" gibi düşünülebilir.

They drink.
The men drink.


ElifEkiolu

The guys: adamlar yani 'They' oldugu icin.. Genis zamanda I you we They de '-s' takisi gelmiyordu


admw12

Haklısın s yok


RehaSayn

Man tekil men coguldur Çoğul olduğu içinde s Eki gelmiyor


blackerd

içerler nasıl nasıl oluyor peki? drinks olması gerekmiyor mu?


Selcen_Ozturk

fiillere gelen s çoğulluk eki değildir, geniş zamanda 3. tekil şahıs olduğunda kullanılır

comment/1430000


HazalErdoa3

Teşekkürler adres için


internative

guys da aynı anlamı vermez mi ?


ifanur66002

Benimkinin cevabinda man yerine guys cikiyo ama burda man yaziyo ben de man yazdim kabul etmedi


BraGzel2

the men erkek demek değilmi ? the man için adam kullanılır . cevabı the man drink milk olması gerekir diye düşünüyorum.


Ramazanime14

men= adamlar, man= adam


SevdeNur667726

Neden men den sonra areyı kullanmadık?


suatyakisir

Çoğul kelimeler de "s" takısı burada yok.


sadik415497

The geldiginde ne oluyor


Alihan179556

Burada sütün başına neden the getiremiyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.