"Adamlar süt içerler."

Çeviri:The men drink milk.

4 yıl önce

17 Yorum


Fatih.Salih

Şimdi burada drink te neden " s " yok yahu biri bana anlatsın

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Geniş zamanda olumlu cümlede özne he/she/it ise fiile -s getiriyoruz.

Man (adam) "HE" gibi düşünülebilir.

He drinks.
The man drinks.

Men (adamLAR) "THEY" gibi düşünülebilir.

They drink.
The men drink.

2 yıl önce

ElifEkiolu

The guys: adamlar yani 'They' oldugu icin.. Genis zamanda I you we They de '-s' takisi gelmiyordu

8 ay önce

admw12

Haklısın s yok

1 hafta önce

erdem.kahr

Men Erkekler degilmi

4 yıl önce

RehaSayn

Man tekil men coguldur Çoğul olduğu içinde s Eki gelmiyor

4 yıl önce

blackerd

içerler nasıl nasıl oluyor peki? drinks olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiillere gelen s çoğulluk eki değildir, geniş zamanda 3. tekil şahıs olduğunda kullanılır

comment/1430000

4 yıl önce

HazalErdoa3

Teşekkürler adres için

1 ay önce

internative

guys da aynı anlamı vermez mi ?

4 yıl önce

ifanur66002

Benimkinin cevabinda man yerine guys cikiyo ama burda man yaziyo ben de man yazdim kabul etmedi

8 ay önce

BraGzel2

the men erkek demek değilmi ? the man için adam kullanılır . cevabı the man drink milk olması gerekir diye düşünüyorum.

3 hafta önce

Ramazanime14

men= adamlar, man= adam

4 gün önce

dorduncute

Man ile Men aynı değilmi kabul etmiyor

4 yıl önce

Laraatr

Man tekil, men ise çoğul

4 yıl önce

ArifKibrit

Adamlar diyor nasıl bir çeviri yapıyor bu ya ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

men = adamlar

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.