"Minket vagy titeket keres Zsuzsa?"

Translation:Is Zsuzsa looking for us or for you?

August 2, 2016

5 Comments
This discussion is locked.


cicilanov

And if the sentence would begin with "Minket vagy őket", had it then to be "keres" or "keresi"?


vvsey

Exactly! :)
I would go with "keresi", to match the latter object, closer to the verb.


cicilanov

Ok, thanks, that's what I suspected, too)


sallairita

Beírtam a Zsuzsa helyére, hogy Susan, de nem fogadta el. Ez jelentendő?


vvsey

Szerintem nem. Azt hiszem, az az álláspont, hogy az eredeti magyar nevek maradjanak mindenhol, fordítás nélkül. A fordítottja viszont jelentendő: Ha a magyar mondatban magyar név van, és az angol mondat csak lefordítva fogadja el, az feltétlenül jelentendő.

Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.