A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She reads them a book."

Fordítás:Olvas nekik egy könyvet.

4 éve

25 hozzászólás


laci0604

Hát ezt nem lehetett kihallani abból, amit a nő mondott...

4 éve

GrtaHarsny

Ha azért tanulsz angolul, hogy megértsd az angolokat, akkor meg kell szoknod!Mert ez még semmi a kinti kiejtésekhez képest:-)

4 éve

opekope2

Úgy van!

4 éve

szegedigy

Nekik olvas egy könyvet. Nekik főzők. Nekik csinálok valamit. Miért is nem jó?

4 éve

htgkw

A "Felolvas nekik egy könyvet" mondatot elfogadja a rendszer. A "Felolvas nekik egy könyvből" mondatot nem. Szerintem ez is jó lenne.

4 éve

AnnaM981000

magyarul inkább az utóbbi az értelmes

4 éve

cumus

A "Felolvas nekik egy könyvet" egyáltalán nem azt jelenti, mint a "Felolvas nekik egy könyvből". AZ első esetében az egész könyvet felolvassa, akár több alkalomra szétosztva, a második esetben pedig csak egy kis idézetet vagy hosszabb részt olvas fel, de nem az egészet.

4 éve

akos.ozoro

Akkor ott lenne a from

3 éve

GAgi52

"Ő nekik olvas egy könyvet " választ írtam. Nem fogadta el. A válaszom valóban nem jó?

4 éve

Trixie2001

Úgy fogadja el hogy Olvas nekik egy könyvet. Tartalmilag jó a mondatod! :-)

4 éve

akos.ozoro

Jelentsd a kis zászló jellel:)

3 éve

florian.farkas

Olvas nekik egy könyvet. szerintem ez nem is értelmes mondat.

4 éve

AttilaDsa
AttilaDsa

Them / him bármi lehet

4 éve

gbmargo

Sokat segít a lassító a megertesben.szeretem a teknős ikont használni.

4 éve

baggio.funk

Nekik olvas egy könyvet szerinte nem jó, olvas nekik egy könyvet (ez a megfelelő)

4 éve

kardos.laj

Csak tippeltem a them szót...

4 éve

petra.fura

"ö nekik olvas egy könyvet" az mért nem jó

4 éve

Trixie2001

Ő olvas nekik egy könyvet

4 éve

Jastin76

Lehet azért nem jó nekik olvas egy könyvet. Mert az angolba elég kötött a szó rend. És igen néha érthetetlen amit mond. Van ahol akad a lemez. is:) De azért jó kis program. Sokkal élvezetesebb a tanulás mint ha magolnál.

4 éve

genin83

Az nem lehetne, hogy elolvas nekik egy könyvet?

4 éve

genin83

Felolvas-t írtam, és azt elfogadta

4 éve

Milcsiovich

Felolvass nekik egy könyvet miért nem jó?

4 éve

Handsuplaci

"Felolvas nekik egy könyvet" -> már elfogadja: 2014.10.30.

3 éve

ildikolany

Nekik egy konyvet olvas

5 hónapja

Szigetvari2

Laci pontositok ODSVAN IRVAAAA

1 hónapja