1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The meal includes cheese."

"The meal includes cheese."

Fordítás:Az étel sajtot tartalmaz.

February 5, 2014

26 hozzászólás


Ivanhoe65

A meal az étel is. Vagyis a valaszom, hogy az étel tartalmaz sajtot, hasonlóan korrekt.


Tacsika

Már javították! Az étel tartalmaz sajtot. ;)


Solt101

2016.06.03 -án még mindig nincs javítva!


szulovszky

2016.06.11, elfogadta az "Az étel sajtot tartalmaz" fordítást. Nem lehet hogy valami elírás vagy pontatlanság volt inkább a válaszban ami miatt hibásnak ítélte a program?


hoovirag

Az étkezés tartalmazza a sajtot. Ezt írtam. Az étkezés tartalmaz sajtot. Miért Nem jó? Az alanyi, és a tárgyas ragozás miatt???


VassBlint

Az étkezés tartalmazza a sajtot: The meal includes the cheese


gabor.beke1

Csak úgy zárójelben kérdezem, az "étkezés", mint cselekvés hogyan tud sajtot tartalmazni? Vagy csak nekem furcsa?


szebike50

Szerintem sem jó. Étkezés során fogyaszthatunk sajtot, de az étkezés nem tartalmazhat. Az étel viszont igen.


mrB74

Ezt is használjuk: "A vacsora tartalmazza a bort" "A szállás tartalmazza az ágyneműt" Ízlések és pofonok, de talán tényleg szebb, ha a cselekvés cselekvést tartalmaz: "A vacsora tartalmazza a bor fogyasztást" "A szállás tartalmazza az ágynemű használatot"


RkosAndrs

Nekem sem fogadta el az, hogy "Az étel sajtot tartalmaz." A hibát bejelentettem.


PterGyrks

Jelentsetek, jelentsetek, javítsanak, javítsanak! :)


JnosHollen

Az étel sajtot tartalmaz.


Pola51

A meal és a food is étel. Melyiket mikor kell használni? Tudja ezt valaki?


oltymarta

Ilyen mondat nincs!


Glorlyg

Az étkezés és étel mellett mi a probléma a "menü" szóval? A McDonalds-ben így kell előadni a külföldi vendégeknek. Rengetegszer belefutok és igencsak idegesít, mert van ahol elfogadja. A menü magyarul is ételsort azaz étkezést jelent, ha átvett szó, ha nem.


LszlGyrgy

El is fogadta


Ivanhoe65

Nekem nem, azért írtam a megjegyzést. Lehet időközben javították.


LszlGyrgy

Akkor köszi, hogy jelezted. Bizonyára ezért fogadta el már nálam.


Szekka

ha úgy gondolod hogy nem jó, akkor jelentsd be, 1 héten belül feldolgozzzák, és megnézik hogy jót jelentettél vagy sem.


MajorJnos

Étel= food Étkezés meal


Mettyu91

Include helyett jó lenne a contain?


noemi.84

A meal szót hol ételként, hol pedig étkezésként tünteti fel. Valahol csak a food szót fogadja el ételként, a meal -t meg nem.


ironcameleon

A "meal" nem csak étkezést jelent, hanem egyben magát az ételt is, amit megeszünk egy alkalommal.

I cook simple, healthy meals. - Egyszerű, egészséges ételeket főzök.
a six-course meal - hat fogásos étel (amit egy étkezés során tálalnak fel)


GyrgynCson

Az ételben van sajt.Elfogadta.A legegyszerűbb.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.