"Shehasplates."

Fordítás:Vannak tányérjai.

4 éve

26 hozzászólás


Darc1na

De azt a magyarban nem mondjuk így, hogy őneki vannak tányérjai. Ha angolról magyarra fordítassz akkor mindig arra gondolj, hogy te ezt, hogy mondanád magyarul.

4 éve

Darc1na

Így mondjuk magyarul: Vannak tányérjai.

4 éve

AkoskaSchnee

És el is fogadja...

1 éve

fruzsilany

az nem jó hogy: az ő tányérjai ?

4 éve

Darc1na

Nem, mert az úgy van angolul: Her plates.

4 éve

Krisztin72

De, jó

4 éve

PappKriszt

A "Nála vannak a tányérok" az mért nem jó?

4 éve

vasvariistvan

Nincs a plates előtt the.

9 hónapja

caissa86

Azért, mert nem nála vannak a tányérok, hanem neki vannak tányérjai :P

4 éve

caissa86

És attől még, hogy az embernek vannak tányérjai, nem vszinű, hogy mindig nála vannak, bármerre megy :)

4 éve

inTheVegas89

Én tányér helyett fém lemezre gondoltam :D

2 éve

Devourer.

"őneki" az nyelvtanilag nem úgy helyes hogy "ő neki"?

4 éve

Darc1na

De igen, csak gyorsan írtam.

4 éve

DomaDani

Neki vannak tanyerjai.

4 éve

janovitsbence

A plate az lemezt is jelent tudtommal.

4 éve

AkoskaSchnee

Az a disk

1 éve

TamasMarto3

Az "disk"

1 hónapja

MacMaci

Ő neki vannak tányérai miért nem jo?

4 éve

KaticaBalo1

Szar ez q jerdes

3 éve

TamasMarto3

te vagy a SZAR katica!

1 hónapja

HannaNapsu

"Neki megvannak a tányérok"miért nem jó?

4 éve

Darc1na

Az úgy hangzik angolul: She got the plates.

4 éve

puskapet

Eddig nem is tanultam hogy tányér!!!!! :-(

4 éve

KeriPetya

"vannak tányérjai" Beírtam, elfogadta, kiadta a másik lehetséges megoldást is: "Vannak tányérjai"...

4 éve

tophetinews

Szerintem félre olvastad én is ezt irtam be nekem azt irta:" Vannak tànyérai

4 éve

Marika36

tányérai is jó a magyarban

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.