A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Their children read books."

Fordítás:A gyerekeik olvasnak könyveket.

4 éve

21 hozzászólás


lehetetlen

Ezt így miért nem fogadja el helyesnek? "gyerekeik könyveket olvasnak"

4 éve

OldAkita

A birtokos határozottá teszi a főnevet, márpedig akkor kell elé a "the". Csakhogy mégse kell mert a "their" mint birtokos helyettesíti a "the"-t. Ha viszont helyettesíti, akkor kell az "A" gyerekeik olvasnak könyveket. Hozzáteszem, én is elfelejtettem, mégis elfogadta.

4 éve

KrisztinKr1

nekem se fogadta el:) pedig igy irtam gyerekeik olvasnak könyveket... nem értem azt az A betűt miért követeli. Már többször vesztettem el emiatt életet. Rakja oda akkor az elejére hogy The...

4 éve

gedoedith

Nem fordítani kell

4 éve

Pixelmester

Mert nem könyveket

4 éve

BaranyaiMr1

De igen, könyveket.

2 éve

Pmate01

Azt irtam hogy gyerekei és nem fogadja el ://

4 éve

jozsefdavi

Their=Övéik T/3

4 éve

mg1941mt1935

a gyerekei olvassák a könyveket, miért nem jó?

4 éve

Robbi.

Nem az "Ő" gyerekei, hanem az "Övéik" olvassák a könyveket.

4 éve

horvath_erika

az ő gyerekei könyveket olvasnak...ez miért nem jó?már én is ilyenek miatt buktam meg

4 éve

OldAkita

Én gyerekeim, te gyerekeid, ö gyerekei, mi gyerekeink, ti gyerekeitek, övéik gyerekeik. Csakhogy a magyarban ezt így ebben a formában nem fordítjuk, hanem azt mondjuk "ezek a gyerekek az övéik".

4 éve

Robbi.

Nem az "Ő" gyerekei, hanem az "Övéik" olvassák a könyveket.

4 éve

FerencBerei

A gyerekeik olvasnak könyveket, harmadszora megtanultam

4 éve

SndorNagy2

Ez mi?

4 éve

kun.krisztina3

gyerekeik olvassák a könyveket miért nem jó?

4 éve

futrinka22

Az ők gyerekeik olvassák a könyveket. Miért nem helyes? Tudom, hogy magyartalan, de az ő gyerekeik sem helyesebb semmivel sem!

4 éve

PenderikLs

Ha gyerekeik akkor miért nem childrens?

4 éve

Benyito94

A children a többes szám, a a child az egyes.

4 éve

emmersson

Ez rendhagyó. Itt nem a végződés utal a többesszámra, hanem maga a szó.

4 éve

Galboti

Mert a gyerek az child" ,a gyerekeik pedik children.

4 éve