Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"But you like her."

Překlad:Ale ty ji máš rád.

0
před 2 roky

7 komentářů


DominikMik6

Dalo by se také ,,ale tobě se líbí '' ??

5
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, dalo

3
Odpovědětpřed 2 roky

ella.mert

A nejde: ale ty jí miluješ?

2
Odpovědětpřed 1 rokem

yNaQZjlc

To by bylo "But you love her."

2
Odpovědětpřed 1 rokem

Lenka191

Ale ty jsi jako ona. A je to špatně :(. Jak mám poznat, kdy je "like" sloveso a kdy spojka?

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Josef773528

Trochu offtopic. Jak by ta věta vypadala jako otázka? (Udelala špatnou věc. Ale máš ji rád?) Bylo by to jen změnou slovosledu nebo jak?

-3
Odpovědětpřed 1 rokem

Aquafsh

Do you like her?

2
Odpovědětpřed 1 rokem