1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You read them a book."

"You read them a book."

Fordítás:Felolvasol nekik egy könyvet.

February 5, 2014

16 hozzászólás


peterr04

az "a"-t mindig "in"-nek hallom.


Man0godrol

Nekik olvasod a könyvet - nem fogadta el


peterr04

Ebben az esetben a "read" múlt idő alakban van, amit te mondasz az az "-ing"-es alak lenne.


biktopx

Nincs múlt időben.


attila.vaj

Szevaszatok! Az "olvasol egy könyvet nekik" válasz nem helyes?


Somodig

Nekik olvasod a könyvet


Maminti.

Ez nem jó, mert nem "the" van a mondatban, hanem "a". Tehát "egy" (a) könyvet olvas és nem "a" (the) könyvet! A jó fordítás: Olvasol (vagy felolvasol) nekik egy könyvet.


hajocska

az mért nem jó, hogy olvasol nekik egy könyvet?


Roxi913198

Az mert nem jo hogy Elolvas nekik egy konyvet Valaki magyaraza el pls


Pallmall084

Nem utal semmi arra,h te vagy ti.Nem fogadja el a könyvet olvastok nekik mondatot


zsofiata

Nem a te / ti miatt. Mind a kettőt elcogadja...


markbart21

Ezt honnan kéne tudnom?


zsofiata

Ilyenkor be kell írni hogy el kéne fogadnia és történhet valami.


Mirabel16

olvas nekik egy könyvet Ezt fordítottam én.nem jó a válasz."Olvass nekik egy könyvet."ezt adja helyes válasznak.Mitől felszólító?


peterr04

Olvas nekik egy konyvet, ha ezt angolra forditjuk akkor He vagy She-vel kezdjuk a mondatot es He/She is reading a book-lenne, itt nincs felkialto jel, magyarul igy jo: Te olvass nekik egy konyvet.


KissMolli

Rosz mert megneztem utana a google forditot es nem azt adta ki amit te mondtal... Es jol mondtam en.... .

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.