"I drink and eat."

Traducere:Eu beau și mănânc.

acum 4 ani

11 comentarii
Această discuție este blocată.


anamaria_04

De ce nu merge microfonul la o tableta tap 3 samsung

acum 4 ani

osipgabrie

ami place foarte mult e frumos as vrea ânca unul

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La ce te referi?

Apropo, se foloseşte "â" doar în interiorul cuvintelor, la începutul lor se foloselte "î" deci propoziţia ta ar fi "Îmi place foarte mult, e frumos, aş vrea încă unul."
Îţi atrag atenţia pentru că dacă faci această confuzie în cadrul cursului, rişti ca răspunsurile să îţi fie marcate ca greşite doar din această cauză.

Te rog să foloseşti butonul de discuţii, doar atunci când doreşti să ceri ajutor în cazul în care ai nelămuriri despre acea propoziţie. Mersi! Spor la învăţat! :)

acum 4 ani

miruna.nic

Mersi

acum 4 ani

Reia-Reiutza

Serios daca inversezi un cuvanat e gresita toata propozitia

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da. Altfel programul de unde să știe dacă tu știi cu adevărat ce înseamnă fiecare cuvânt sau dacă nu cumva le știi exact inversate?

acum 4 ani

Reia-Reiutza

tu chiar trebuie sa comentezi la toate nici macar nu ai o fata de om si te crezi tare sa ne raspunzi la toti dar afla ca nu esti mai tare ca noi :3

acum 4 ani

AMDJ223
AMDJ223

Este suficient de "tare" încât să facă parte din cei care au creat cursul ăsta (voluntar), ca voi să puteţi învăţa engleza :)

acum 4 ani

Reia-Reiutza

scuza-ma dar nu am stiut !!!!

acum 4 ani

Reia-Reiutza

da ce sa zic ....

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.