A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We eat it."

Fordítás:Megesszük.

0
4 éve

15 hozzászólás


hutom

megesszük ( ezt vagy azt,minkettő jó szerintem)

7
Válasz4 éve

erdos.gota

Jaja.

1
Válasz3 éve

Bokorember

én azt írtam, hogy ezt megesszük - nem fogadta el

3
Válasz4 éve

batika75
batika75

Én azt írtam, hogy "megesszük ezt". Elfogadta helyesnek, de azt írta, hogy van egy elírás a válaszomban.

2
Válasz4 éve

evocs

nekem "ezt" nem fogadta el

0
Válasz4 éve

caeiros

azt megesszük -miért nem jó? a megesszük és az azt megesszük között én nem érzékelek jelentésbeli különbséget...

0
Válasz4 éve

Beresadame

Nekem sem fogadta el az "ezt"

0
Válasz4 éve

AnnaMariaL421337

en azt irtam,h mi eszunk es elfogatta :)

0
Válasz3 éve

ReKa404

Csak én hallom úgy mintha azt mondaná hogy ve ilet

0
Válasz3 éve

erdos.gota

Ha igen, akkor jelentsd...

0
Válasz3 éve

DvidKolbe

.................................................................................................................................................................

0
Válasz2 éve

szaszdani1

A megesszük őket nem volt jó

0
Válasz2 éve

Zsozso1.0

Kettőször adta ugyanezt a feladatot, az elsőnél annyit írtam hogy megesszük, az nem volt jó, most az írtam hogy megesszük őt, most meg az nem jó!!

0
Válasz1 éve

85feca

elég nyersen fordítottam. "ezt esszük." elfogadta.

0
Válasz5 hónapja

Spenotcsiga

Én "mi esszük meg"-et írtam. Nem fogadta el. Ez egyáltalán jó elgondolás? :/

0
Válasz4 hónapja