"We eat it."

Fordítás:Megesszük.

4 éve

16 hozzászólás


hutom

megesszük ( ezt vagy azt,minkettő jó szerintem)

4 éve

erdos.gota

Jaja.

3 éve

Bokorember

én azt írtam, hogy ezt megesszük - nem fogadta el

4 éve

batika75
batika75

Én azt írtam, hogy "megesszük ezt". Elfogadta helyesnek, de azt írta, hogy van egy elírás a válaszomban.

4 éve

evocs

nekem "ezt" nem fogadta el

4 éve

caeiros

azt megesszük -miért nem jó? a megesszük és az azt megesszük között én nem érzékelek jelentésbeli különbséget...

4 éve

Beresadame

Nekem sem fogadta el az "ezt"

4 éve

AnnaMariaL421337

en azt irtam,h mi eszunk es elfogatta :)

4 éve

ReKa404

Csak én hallom úgy mintha azt mondaná hogy ve ilet

3 éve

erdos.gota

Ha igen, akkor jelentsd...

3 éve

szaszdani1

A megesszük őket nem volt jó

2 éve

Zsozso1.0

Kettőször adta ugyanezt a feladatot, az elsőnél annyit írtam hogy megesszük, az nem volt jó, most az írtam hogy megesszük őt, most meg az nem jó!!

1 éve

85feca

elég nyersen fordítottam. "ezt esszük." elfogadta.

9 hónapja

Spenotcsiga

Én "mi esszük meg"-et írtam. Nem fogadta el. Ez egyáltalán jó elgondolás? :/

8 hónapja

Capi01

Megesszük ezt. Elfogadta.

3 hónapja

NorbertSar1

A "mi ezt eszük"-et nem fogadta el, elírásnak érzékelte "mi ezt eszünk" a helyes. Mi a különbség a kettő között nyelvtanilag?

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.