"She drinks what?"

Fordítás:Mit iszik ő?

4 éve

17 hozzászólás


J.Eszter

Szerintem ennek semmi értelme, én úgy tudom, hogy a kérdőszó a mondat elején áll. Szerintem: What does she drink?

4 éve

PlellOlga

Igazad van a "does"-zal...

4 éve

VividDarer

Nyelvvizsgán nem próbálkoznék ezzel a mondattal :)

4 éve

SmuelSoma

Így igaz. Már megint hülyét csinálnak a tanulókból. Miért nem lehet életszerű, normális mondatokkal tanítani?

5 hónapja

SmuelSoma

Pontosan. Már megint félre vezetnek. Ilyenkor könnyű megvezetni amikor tanul az ember és néha bizonytalan.

4 hónapja

pancs

Azért jó ez, mert ha valaki azt mondja, h. Répa levet iszik! She drinks carottejuice! A másik fél meg meglepődik, h.Miiiit iszik!!?!? Akkor úgy kérdezed, h.She drinks, what!?!? Ez a nagy meglepődés kifejezése!!!

4 éve

Zoli675

Ez szleng. Lehet mondat végén is. Azért nyelvvizsgán én sem próbálkoznék vele.

4 éve

bakonyierika

Szerintem sem helyes, így még soha nem hallottam.

4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Kb. olyan a különbség a What does she drink?-hez képest, mint a „Mit iszik?” és a „Micsodát iszik?” között. Az előbbi sima kérdés, az utóbbi visszakérdezés egy elhangzott mondat egyik elemének megerősítése végett.

4 hónapja

verocchio

Nem értem mitől kérdőmondat ez. Kérdőjel nélkül " iszik Valamit" -ként tudnám értelmezni. Aki érti, kérem ossza meg.

4 éve

fregoli

én is igy tudom

4 éve

esiksz

ez amerikai angol, ahogy a zászlóban is benne van... :(

4 éve

valida78

Ú ez azért nagyon ronda hiba egy ilyen progiban.

4 éve

korili

A "Wh" kérdőszókat a mondatban MINDIG legelőre tesszük!

4 éve

aptg.gabi

"pancs Azért jó ez, mert ha valaki azt mondja, h. Répa levet iszik! She drinks carottejuice! A másik fél meg meglepődik, h.Miiiit iszik!!?!? Akkor úgy kérdezed, h. She drinks, what!?!? Ez a nagy meglepődés kifejezése!!!"

4 éve

TaroneJohn

Ez a kerdes meg egy kezdonek is szmet szur hogy nem helyes igy az embereknek ha ez rogzul be szegenyek nagyon ossze fognak zavarodni...

4 éve

Mabi77
Mabi77

Nyelvtankönyvekben ilyet valóban nem találsz, de a hétköznapi nyelvhasználatban ez egy megszokott fordulat.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.