"Benim köpeklerim yağmur yağınca oyun oynar."

Çeviri:My dogs play when it rains.

4 yıl önce

16 Yorum


zaferkahveci

"My dogs play game when it rains" yazdım kabul edilmedi....

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"play game" olmaz. ya sadece play, ya da "play a game".

4 yıl önce

Glinzdemir

Cevabı 'play a game' olarak vermiyor ama 'play games' olarak veriyor bende çözemedim

4 yıl önce

muratgenc80

My dogs çoğul ama game s takisi aldi, hayvan oldugu icin mi, birde siz play game olmaz demissiniz am cevap o sekilde yani "play games"

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

play game olmaz dedim, ya play a game, ya play games. çoğul olmasının sebebi ingilizcede böyle kullanılıyor olması. şu da belki yardım eder: https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce

Eflatun.PP

Buradaki when in işlevi nedir

4 yıl önce

Emre_Y

"-ınca"

4 yıl önce

fanlalaya
fanlalaya

-dığı zaman

4 yıl önce

Nilgunkarakoc

Neden yağmur s takısı alıyor (rains)

4 yıl önce

ReuSebo

Genis zamanda he she it icin fiiller s / es / ies takisi alir. It burda weather (hava/hava durumu) yerine kullanilmistir.

4 yıl önce

MehmedSaid

Play game yazdim . Dogrusunun play games oldugunu soyluyor. Boyle olmasi icin oyunlar oynarlari sormasi lazimdi. Sanirim bu soruda hata var ?

4 yıl önce

kaanbelli0

"Benim köpeklerim yağmur yağınca oyun oynar."

Çeviri: Mydogs

play

when

it

rains

.

dogs

play

when

it

rains

.

3 yıl önce

esmanurkesici

güzel

2 yıl önce

ilknur8888

Evet. bunu. kim. bilmez. my. dogs. Play. when. it. rains. Anladınız. Mı????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 yıl önce

Semerkant6340
2 yıl önce

Semerkant6340

Çok güzel

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.