Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We read the newspapers."

Tłumaczenie:Czytamy gazety.

2 lata temu

10 komentarzy


farbenka

Dlaczego "the newspapers" , a nie samo "newspapers" ?

1 rok temu

Adam412369

Niewiem może bo mówimy o kąkretnych gazetach

11 miesięcy temu

Marcelina526438

Czytamy gazety

1 rok temu

dominik-8

We read the newspaper. --- czytamy gazetę. l.nm (My) czytamy (czasownik)

1 rok temu

ucja956369

Co znaczy Czytam gazetę

1 rok temu

AncientLullaby

Znaczy to, że czytasz Gazetę Wyborczą

1 rok temu

JagodaFryd

To znaczy że masz problemy psychiczne

11 miesięcy temu

KrzysiekTo7

Wbijajcie na mój kanał czarny 123(miniaturka mojego kanału to karambif

11 miesięcy temu

Alex456653

A ta aplikacja nie jest do uczenia się angielskiego???

6 miesięcy temu

MisiaczeQ_LOVE

Jaka reklama XD

8 miesięcy temu

Powiązane dyskusje