1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The children show their hats…

"The children show their hats."

Fordítás:A gyerekek megmutatják a kalapjaikat.

February 5, 2014

23 hozzászólás


GborBakos1

Megmutatják opció szerintem magyarosabb lenne.


keep2000

Úgy látom valaki beküldte, mert már el is fogadják.


GborBakos1

Megmutatják opció szerintem magyarosabb lenne.


KrisztinaC3

Miért nem jó ? A gyerekek megmutatják kalapjaikat Kimaradt "a" Goodbye heart :(


turbotom55

tucatszór meghallgattam és a "show" helyett valami olyan érthető,hogy "cser vagy csel",de ezek még véletlenül se hasonlítanak a "show" kiejtésére,


Csacsika2

meg tudná mondani valaki, hogy : A gyerekek megmutatják NEKIK a kalapjaikat /ezt, hogy fordítsam,/


vasvariistvan

Gondolom TO HEM a végére.


KatalinSza871930

A bemutatják miert nem jo?


nevetobuddha

én heads-et értettem; amúgy pedig a megmutatják értelmesebb lenne


geobagoly

Talán inkább a cap=sapka szót tanultuk volna


germaneve

A hat sapkàt is jelent. Gyerekek esetèben erre gondoltam. -1life:-(


barnak01

Sajnos az egyik leckében elfogadja a sapkát mint fordítást, ebben viszont nem. Hurrá!! :-( Jelentem


hebehurgya

a gyerekek mutatják a sapkáikat miért nem jó mert a másik lehetőségben sapkát ir


belteki.cs

Elég beteg, hogy a gyerekek mutogatják a kalapjaikat :))


RobertGodo76

A kalapjukat fordítást nem fogadta el, pedig magyarul helyes


MiksaVczi

"kalapjukat"- "their hat" az egyesszám, itt pedig többesszám van, vagyis "Kalapjaikat"-"their hats"


hmonika007

angolul igen, magyarul mindkettő jó - vagyis ha minden gyerek mutat egy saját kalapot, az már több, tehát magyarul jó a megmutatják a kalapjukat és már el is fogadja - ha megmutatják a kalapjaikat, az kicsit olyan, mintha minden gyerek többet is mutatna ;)


Gretaa2001

azért mert több kalap volt


Davidlovas

yyyyyeeeeesssss nekem jóóóóóóóóóóóóó lettttttttttttttt


Davidlovas

anyit mondok néééégy

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.