A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The children show their hats."

Fordítás:A gyerekek megmutatják a kalapjaikat.

4 éve

22 hozzászólás


GborBakos1

Megmutatják opció szerintem magyarosabb lenne.

4 éve

keep2000

Úgy látom valaki beküldte, mert már el is fogadják.

4 éve

GborBakos1

Megmutatják opció szerintem magyarosabb lenne.

4 éve

KrisztinaC3

Miért nem jó ? A gyerekek megmutatják kalapjaikat Kimaradt "a" Goodbye heart :(

4 éve

Csacsika2

meg tudná mondani valaki, hogy : A gyerekek megmutatják NEKIK a kalapjaikat /ezt, hogy fordítsam,/

2 éve

vasvariistvan

Gondolom TO HEM a végére.

3 hónapja

RobertGodo76

A kalapjukat fordítást nem fogadta el, pedig magyarul helyes

4 éve

MiksaVczi

"kalapjukat"- "their hat" az egyesszám, itt pedig többesszám van, vagyis "Kalapjaikat"-"their hats"

4 éve

hmonika007

angolul igen, magyarul mindkettő jó - vagyis ha minden gyerek mutat egy saját kalapot, az már több, tehát magyarul jó a megmutatják a kalapjukat és már el is fogadja - ha megmutatják a kalapjaikat, az kicsit olyan, mintha minden gyerek többet is mutatna ;)

3 éve

Gretaa2001

azért mert több kalap volt

3 éve

nevetobuddha

én heads-et értettem; amúgy pedig a megmutatják értelmesebb lenne

4 éve

geobagoly

Talán inkább a cap=sapka szót tanultuk volna

4 éve

germaneve

A hat sapkàt is jelent. Gyerekek esetèben erre gondoltam. -1life:-(

4 éve

turbotom55

tucatszór meghallgattam és a "show" helyett valami olyan érthető,hogy "cser vagy csel",de ezek még véletlenül se hasonlítanak a "show" kiejtésére,

4 éve

barnak01
barnak01

Sajnos az egyik leckében elfogadja a sapkát mint fordítást, ebben viszont nem. Hurrá!! :-( Jelentem

4 éve

hebehurgya

a gyerekek mutatják a sapkáikat miért nem jó mert a másik lehetőségben sapkát ir

4 éve

belteki.cs

Elég beteg, hogy a gyerekek mutogatják a kalapjaikat :))

4 éve

Davidlovas

yyyyyeeeeesssss nekem jóóóóóóóóóóóóó lettttttttttttttt

3 éve

Davidlovas

anyit mondok néééégy

3 éve

PolgrEndre

Ellenőrzés

1 éve

PolgrEndre

)2

1 éve

PolgrEndre

A

1 éve